Blesk, Aha! a Sport, všechny tři deníkové tituly mediálního domu CZECH NEWS CENTER a. s., dosáhly ve srovnání leden 2015 a leden 2016 jedněch z nejlepších výsledků v prodaných nákladech mezi všemi celostátními deníky, které v Česku vycházejí. (TZ)
Deník Blesk mezi prosincem 2015 a lednem 2016 dokonce vzrostl o více než 8 tisíc kusů prodaného nákladu, přičemž svůj vysoký prodaný náklad si Blesk drží jako velmi stabilní již od dubna 2015. V aktuálním měsíci lednu 2016 Blesk tento trend s 241 348 prodanými kusy potvrdil. Meziročně leden 2015 a leden 2016 tak poklesl deník Blesk pouze o – 4,8%.
Deník Aha jako jeden z mála celostátních deníků dokázal meziročně navýšit svůj počet předplatitelů, a to o skvělých 8%!
Deník Sport v lednu 2016 dosáhl 33 128 prodaných kusů a jako jediný deník v České republice meziročně leden 2015 vs leden 2016 vzrostl o 1,4%!
V pultovém prodeji, který je nejvýznamnějším indikátorem zdravosti titulu, mají v meziročním srovnání leden 2015 a leden 2016 deníky Blesk i Sport suverénně nejnižší pokles (vyjma Lidových novin – 3,3%). Konkrétně Blesk – 6,3% a Sport – 6,4%. Celý zbylý deníkový trh se přitom ve stejném období pohybuje v rozmezí – 7,3% (Právo) až – 14,5% (MF Dnes).
Blesk tak se svými 241 348 prodanými kusy a Aha! s 55 318 prodanými kusy drží v celkových prodejích novin 40% trhu a v pultových prodejích dokonce 60% (Blesk 205 380 kusů, Aha! 53 084 kusů).
Zdroj: ABC ČR 2015-2016
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a téměř 3 milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.