Praha, 17. 3. 2016 – Jen tři týdny od vypuštění nových typů reakcí na Facebooku stačily českému startupu ZoomSphere, aby je zpřístupnil svým klientům a také zdarma všem social media marketérům. Ti tak nově mohou analyzovat reakce Like, Love, Haha, Wow, Sad nebo Angry pod svými příspěvky. (TZ)
Analýzy jsou dostupné nejenom uživatelům ZoomSphere, ale také všem ostatním marketérům a to dokonce bez nutné registrace a zcela zdarma. Stačí vyžít službu na adrese:
http://www.zoomsphere.com/facebook-reactions-analytics
“Facebook Reactions přestavují jednu z nejdůležitějších inovací pro značky na největší sociální síti. Jsem hrdý, že je máme v ZoomSphere jako první a že můžeme našim klientům pomáhat analyzovat dopady této horké novinky”, řekl Jakub Mach, zakladatel a CEO ZoomSphere, nástroje pro správu sociálních sítí.
Příspěvky na Facebooku, které získaly nejvíce reakcí pomocí emotikon, si uživatelé mohou seřadit podle úspěšnosti nebo sledovat změny v porovnáni s předešlým obdobím. Při plné verzi ZoomSphere pak uživatelé mohou tato data kombinovat s dalšími, jako jsou interakce, engagement, dosah příspěvků a vytvářet detailní reporty svých značek.
O ZoomSphere
ZoomSphere je komplexní nástroj na správu sociálních sítí, který v sobě kombinuje moduly na monitorování internetu, zákaznickou péči, publikaci příspěvků, analýzu a srovnání dat a reporting. Mezi více než 100 klientů patří především značky z finanční sféry (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon), IT a telekomunikační sféry (UPC Česká republika, O2 Slovakia, ESET), energetiky (ČEZ, Enel), retailu (IKEA, Tesco SK), médii (Lagardère, Azet.sk) a síťové agentury (Ogilvy, GroupM). Své obchodní zastoupení má v Praze, Bratislavě, Budapešti, Bukurešti a Miláně. ZoomSphere provozuje MircoMedia, s.r.o., jejímž vlastníkem je Jakub Mach.