ZoomSphere přináší analýzy Facebook Reactions jako první a zdarma

Praha, 17. 3. 2016 – Jen tři týdny od vypuštění nových typů reakcí na Facebooku stačily českému startupu ZoomSphere, aby je zpřístupnil svým klientům a také zdarma všem social media marketérům. Ti tak nově mohou analyzovat reakce Like, Love, Haha, Wow, Sad nebo Angry pod svými příspěvky. (TZ)

x-2016-03-17 09_51_20-Free Facebook Reactions Analytics - ZoomSphere


Analýzy jsou dostupné nejenom uživatelům ZoomSphere, ale také všem ostatním marketérům a to dokonce bez nutné registrace a zcela zdarma. Stačí vyžít službu na adrese:
http://www.zoomsphere.com/facebook-reactions-analytics

“Facebook Reactions přestavují jednu z nejdůležitějších inovací pro značky na největší sociální síti. Jsem hrdý, že je máme v ZoomSphere jako první a že můžeme našim klientům pomáhat analyzovat dopady této horké novinky”, řekl Jakub Mach, zakladatel a CEO ZoomSphere, nástroje pro správu sociálních sítí.

Příspěvky na Facebooku, které získaly nejvíce reakcí pomocí emotikon, si uživatelé mohou seřadit podle úspěšnosti nebo sledovat změny v porovnáni s předešlým obdobím. Při plné verzi ZoomSphere pak uživatelé mohou tato data kombinovat s dalšími, jako jsou interakce, engagement, dosah příspěvků a vytvářet detailní reporty svých značek.

O ZoomSphere

ZoomSphere je komplexní nástroj na správu sociálních sítí, který v sobě kombinuje moduly na monitorování internetu, zákaznickou péči, publikaci příspěvků, analýzu a srovnání dat a reporting. Mezi více než 100 klientů patří především značky z finanční sféry (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon), IT a telekomunikační sféry (UPC Česká republika, O2 Slovakia, ESET), energetiky (ČEZ, Enel), retailu (IKEA, Tesco SK), médii (Lagardère, Azet.sk) a síťové agentury (Ogilvy, GroupM). Své obchodní zastoupení má v Praze, Bratislavě, Budapešti, Bukurešti a Miláně. ZoomSphere provozuje MircoMedia, s.r.o., jejímž vlastníkem je Jakub Mach.