Měření konverzí on-line kampaní novinkou v systému clickBakers

V Praze 27. 4. 2016 – Systém clickBakers, který umožňuje post-click optimalizace internetových kampaní, nově nabízí funkcionalitu conversion trackingu (měření konverzí). Trackovací systém je součástí cloudové technologie pro optimalizaci kampaní. Systém clickBakers umožňuje i sledování opakujících se konverzí, které vychází z prvotního kliku. (TZ)

„Funkci měření konverzí jsme do systému clickBakers přidali v dubnu. Pro klienty je tento krok nesmírně důležitý. Kromě toho, že mohou efektivně optimalizovat kampaň, přináší jim ihned informace o efektivitě a návratnosti vynaložených investic. Klienti mohou v systému zjistit, kolik kliknutí na odkaz, reklamu nebo banner vedlo k akcím s hodnotou – v případě kampaní, které přes clickBakers běží, se nejčastěji jedná o stažení aplikace, registraci, získání kontaktu apod.“, představuje novou funkcionalitu Adrian Brázdil, Senior Sales Manager clickBakers, který je zodpovědný za aktivity společnosti v Česku.

Z technologického pohledu je sledování konverzí v systému clickBakers zpřístupněné pomocí technologie mezi servery, která umožňuje odesílat potřebné detaily konverze z klientského serveru na server trackovací v čase uskutečnění měřené akce. Výhodou této technologie je možnost sledování opakujících se konverzí, které vychází z prvotního kliku.

clickBakers je samostatné řešení na bázi cloudu (SaaS), které dokáže zvyšovat konverzní poměr, jeden z nejdůležitějších ukazatelů v on-line marketingu. Je to možné díky POST-CLICK OPTIMALIZACI, tedy při vhodném využití dat o koncovém uživateli poté, co klikne na reklamu.

clickBakers přesně identifikují technické parametry kliku

clickBakers, jako jediná technologie na české a slovenském trhu, umí s úplnou přesností celosvětově určit mobilního operátora koncového uživatele, typ zařízení (PC, mobil, tablet), operační systém i typ připojení (wi-fi, 3G, 4G), a to prostřednictvím Mobile IP. clickBakers dále optimalizuje kampaň na základě lokalizace uživatele na úrovni státu, kraje, města či obce (Geo IP). Přitom celosvětové cílení až na úroveň města a obce, nebo identifikaci mobilního operátora neposkytují žádné jiné adservery, neumožňují to ani typy komplexních nástrojů, které má v oblasti reklamy Google. Po kliku na banner se uživateli zobrazí relevantnější obsah, přizpůsobený získaným informacím. Cílem clickBakers je efektivní, komerčně úspěšná a personalizovaná reklama, kterou uživatel nebude blokovat.

clickBakers už více než rok poskytuje svoje služby klientům na mezinárodní úrovni, převážně z Ameriky a západní Evropy. Klienti jsou z oblasti digitálních reklamních a výkonnostních sítí, dále se jedná o reklamní a mediální agentury, affiliate programy, mobilní operátory či nezávislé inzerenty.

O clickBakers

Společnost vznikla v Bratislavě v roce 2014 jako reakce na potřebu specializovaného řešení po rapidním nárůstů uživatelů mobilního internetu. Na trhu neexistovalo spolehlivé reklamní řešení, které by bylo schopné vyhledávat a zaznamenat data o uživatelích mobilního internetu, tedy i potenciálních spotřebitelích reklamy a to zejména v reálném čase – tedy ve chvíli, kdy uživatel na reklamu klikne. Na českém a slovenském trhu působí společnost od konce roku 2015.

Další informace o společnosti na: http://www.clickbakers.com/