Hornbach Machruje – vydává časopis pro odvážné kutily

Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři. S takovou myšlenkou uvedla společnost Hornbach na trh časopis Machr, jehož druhé vydání je právě k dostání ve všech jejích prodejnách a e-shopu. (TZ)

Obsahově jde o neotřelou formu prezentace unikátních kutilských projektů z celého světa, které mají inspirovat a motivovat k realizaci vlastních nápadů. Kromě reálných příběhů kutilů jsou součástí obsahu také rubriky jako rady, tipy, recepty nebo třeba samotné návody
na realizaci projektů.

„Hlavní myšlenkou celého projektu je především inspirovat zákazníky skutečnými příběhy opravdových ´Machrů´ k realizaci vlastních nápadů. Obsahově časopis odráží reálné možnosti, které zákazníkovi náš široký sortiment zboží a služeb nabízí,“ upřesňuje David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.

Tematicky jsou články zaměřeny ze široka; od inovativních nápadů po praktické kutilské tipy. V aktuálním vydání se autoři věnují například podpoře ekologické mobility, konkrétně v článku o výrobě kol z bambusu, kterou se zabývá parta mladých lidí v čínském Pekingu. Nechybí ani originální návod na ukování sekery či skutečný příběh surinamského lovce potopených pokladů.

Lifestylový hobby magazín Machr vychází jako občasník ve formátu A5 za cenu
29 korun. Více informací lze nalézt zde: https://www.hornbach.cz/machr/

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ

O společnosti

Společnost HORNBACH byla založena v roce 1877 jako rodinná firma, která přetrvává již pět generací. V současnosti provozuje 147 velkoplošných marketů v devíti zemích Evropy.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované kutily a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny, vysokou kvalitu poradenství a výborný servis, což potvrdily četné nezávislé testy a studie. Společnost Hornbach se například opakovaně umisťuje na předních příčkách průzkumu Do It Yourself realizovaném společností INCOMA GfK.

Hornbach je navíc průkopníkem v oboru. Otevřel první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první hypermarket v DIY segmentu (1980), první projektový market s drive-in (2003) a v inovacích plánuje pokračovat i nadále. V současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 pracovníků.