Vodafone aktivuje Snapchat, hledá nové talenty

Praha, 1. června 2016 Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost by ráda našla talenty přímo z komunity tak, aby její kanál co nejlépe oslovil cílovou skupinu a byl maximálně autentický. (TZ)

Od úterý 31. května Vodafone aktivně komunikuje na všechny mladé lidi a pokouší se je zaujmout aktivační kampaní, na jejímž konci mohou nejlepší uchazeči získat „práci snů“. Jejich zaměstnáním totiž bude trávit celý den na Snapchatu a bavit se s lidmi z komunity. Vodafone si všechny zájemce o tuto práci otestuje a v průběhu dvou týdnů jim bude zadávat různé aktivační úkoly, které musí plnit.

Společnost již použila podobný koncept v Holandsku, kde se jí touto cestou podařilo najít mladý tým, který komunikuje přímo se zákazníky. I v České republice by tak měla spolupracovat s nadšenci, kteří by se o značku na tomto kanále starali ve spolupráci s interním digitálním týmem a kreativní agenturou. Vodafone je na sociálních sítích mimořádně aktivní, na Facebooku, YouTube, Twitteru a Instagramu ho sledují stovky tisíc lidí. Právě Snapchat vnímá jako do budoucna jeden z nejdůležitějších kanálů, především pro oslovování mladých lidí. I kampaň samotná proto bude promována pouze v rámci sociálních profilů Vodafone.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. V roce 2012 byl Vodafone prvním operátorem na českém trhu, který začal účtovat hovory po sekundách. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V souladu se svými CSR aktivitami se Vodafone začátkem roku 2015 přestěhoval do nové, ekologické centrály ve Stodůlkách. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 170 milionů korun. Za 10 let od svého založení se dostala na přední místa v hodnocení firemních nadací. Patří mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na www.vodafone.cz