Praha 27. července 2016 – Online marketingová agentura Unikum je od začátku července Premium Partnerem Google. Certifikát získala díky splnění předepsaných podmínek. Unikum se tímto krokem zařadila po bok dalších špičkových českých marketingových agentur, které splnily přísné podmínky Google pro získání tohoto označení. (TZ)
“Jsme velmi rádi, že jsme se mohli stát certifikovaným Premium Partnerem Google. Tohoto úspěchu si vážíme o to více, že se díky němu Unikum dostalo na úroveň agentur, které dokážou nejen splnit požadavky Google, ale také za nimi stojí výsledky práce pro velké a náročné klienty. Certifikaci bereme jako ocenění za dlouholetou kvalitní práci, kterou odvádíme,” říká k úspěchu Ondřej Götthans, jednatel Unikum.
Agentury, které se chtějí stát Premium Partnerem Google, musí splnit náročné certifikační podmínky. Minimálně dva její pracovníci musí získat pokročilou certifikaci Google AdWords a současně musí splňovat podmínky na agenturní výkon. Dále musí vykazovat meziroční růst a udržovat úzký vztah s Google.
Certifikace pro agenturu přináší mnohé výhody, například přístup k beta verzím nových produktů, které Google testuje a na základě testování spouští dalším subjektům. Tím zároveň umožní další zkvalitňování a rozšiřování služeb, které agentura poskytuje. Certifikát Premium Partner pomáhá i v odlišení od standardního statusu Google Partner, který dnes má velké množství agentur.
O Unikum
Unikum je online marketingová agentura založená Peterem Hajdučkem, který stojí také za obchodem prodávajícím značkovou obuv Footshop.cz. Unikum pro své klienty, mezi které patří již zmiňovaný Footshop.cz, síť bister a největší česko-slovenská donášková služba Sushi Time, nebo nově časopis roku 2015 Forbes a Newsweek, zajišťuje komplexní strategie online marketingu. Pro své klienty Unikum pracuje především na výkonnostním marketingu od správy PPC kampaní, optimalizace zbožových srovnávačů, pokročilého e-mailingu, RTB, affiliate marketingu, až po komunikaci na sociálních sítích.