Visa spouští v prodejnách Albert kampaň na podporu plateb kartou

Držitelé platebních karet Visa mohou během září výrazně ušetřit za nákupy v obchodech Albert. Každý, kdo mezi 31. srpnem a 27. září 2016 zaplatí v některém ze supermarketů nebo hypermarketů Albert pomocí karty Visa nákup v minimální výši 500 Kč, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup. (TZ)

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 29. srpna 2016 – Visa Inc. (NYSE: V)

Další ukázkou toho, že bezhotovostní placení je mezi prodejci i zákazníky čím dál tím oblíbenější a často výhodnější, je partnerství Visa a společnosti Ahold, která provozuje síť více než 300 supermarketů a hypermarketů Albert v Česku. Všichni držitelé platebních karet Visa mohou díky němu během letošního září při nákupech výrazně ušetřit. Stačí navštívit jakoukoliv z prodejen Albert a zaplatit v ní kartou Visa nákup v minimální hodnotě 500 Kč. Zákazník tak automaticky dostane slevový poukaz na 50 Kč na další nákup. Slevový poukaz bude možné získat od 31. srpna do 27. září 2016 po celé České republice, využít jej bude možné až do 31. října 2016.

Touto kampaní reagujeme na stále sílící trend ve využívání bezhotovostního placení. Chceme ukázat i těm zákazníkům, kteří měli doposud z placení kartou obavy, že bezpečnost, pohodlnost a jednoduchost bezhotovostních plateb nejsou jen prázdná slova, ale staly se běžnou realitou našich životů,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko. „Často, jako i v tomto případě, se navíc placení kartou vyplácí hlavně finančně,“ doplňuje Gajdoš.

Jsme velice rádi, že jako přední český maloobchodník v oblasti prodeje potravin můžeme spolu se společností Visa našim zákazníkům zprostředkovat atraktivní benefity, které jim přinesou zajímavé úspory. Platba kartou je našimi zákazníky značně využívaná, proto věříme, že tuto akci většina z nich vřele ocení,“ říká Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.

Kampaň bude mediálně podpořena televizními spoty a reklamou online, v tisku i na venkovních plochách. Propagace bude probíhat také přímo v supermarketech a hypermarketech Albert a rovněž přes komunikační kanály řetězce, jako jsou newslettery, zákaznický časopis, bannery a sociální sítě.

###

O společnosti Visa Inc.

Visa Inc. (NYSE:V) je globální platební technologická společnost propojující zákazníky, obchodníky, finanční instituce a vlády ve více než 200 zemích a teritoriích světa, s rychlými, bezpečnými a spolehlivými elektronickými platbami. Společnost provozuje jednu z nejvyspělejších procesních sítí na světě – VisaNet – která dokáže zpracovat více než 65 000 transakcí za sekundu, se zabezpečením před podvody pro spotřebitele a zajištěním platby pro obchodníky. Visa není bankou, nevydává karty, neposkytuje úvěry ani nenastavuje sazby a poplatky pro spotřebitele. Inovace od společnosti Visa nicméně umožňují finančním institucím nabízet svým zákazníkům stále více možností: okamžité platby debetní kartou, používání předplacených karet nebo odložené placení pomocí kreditních produktů. Pro více informací navštivte www.visaeurope.com, blog Visa Vision (www.vision.visaeurope.com) a @VisaEuropeNews.

O značce Albert ČR

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu téměř 25 let. Provozuje maloobchodní síť více než 300 obchodů Albert, která je jednou z největších v České republice. Více než 17 000 zaměstnanců poskytuje služby přibližně 640 tisícům zákazníků každý den, což je zhruba 247 milionů ročně. V roce 2015 získala společnost Ahold již potřetí Národní cenu kvality. V lednu 2016 se společnost Ahold již podruhé umístila na předních příčkách v žebříčku TOP Zaměstnavatelé zveřejněného Asociací studentů a absolventů a v celkovém hodnocení obsadila druhé místo, mezi širokospektrálními obchodníky se zaměřením na jídlo se pak umístila na první pozici. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který se zaměřuje na zdravý životní styl především v oblasti zdravého stravování, ale věnuje se také sociální oblasti, kde si klade za cíl prevenci, vzdělávání a rozvoj potenciálu dětí a mladistvých ze sociálně slabého prostředí.