Microsoft Office 365 vybaví firmy softwarem za cenu vstupenky do kina

Společnost Microsoft začala v Česku prodávat cloudové služby Office 365, které zahrnují software pro e-mail, úpravy a sdílení dokumentů, sjednocenou komunikaci včetně videokonferencí i vytvoření vlastních webových stránek. Firmy budou za službu platit formou měsíčních poplatků. Například podnikatel nebo malá firma zaplatí za jednoho uživatele 130 korun za měsíc, což je běžná cena vstupenky do kina. U větších firem začínají ceny na 230 korunách. Služby budou v Česku nabízet i partneři Microsoftu. Například kompletní balíčky Office 365 s pevným i mobilním připojením k internetu nabídne zatím jako jediný z mobilních operátorů Vodafone.  (TZ)

„Výhodou Office 365 pro podnikatele a malé firmy je, že mohou získat potřebný software a sestavit si IT řešení během několika minut, bez počátečních investic a s možností flexibilně měnit v čase parametry nastavení. Vetší firmy mohou zjednodušit své IT a uvolněné kapacity využít k řešení strategických otázek. Software i data jsou přitom firemním uživatelům k dispozici kdykoliv a  kdekoliv,“ vysvětluje Aleš Růžička, manažer divize Information Worker ve společnosti Microsoft.

Zkušenosti z betatestování Office 365, kterého se zúčastnilo přes 200 tisíc firem, ukázaly, že 70 procent uživatelů tvoří malé a střední firmy. Jednou z nich je i česká společnost Flashboard Media, která prodává reklamu na videoobrazovkách. Všichni externí spolupracovníci i obchodníci mají díky Office 365 v terénu neustálý přístup ke všem důležitým informacím na intranetovém portálu nebo e-mailovým zprávám ve svém mobilu. S nulovými investičními náklady a bez potřeby vlastních IT odborníků získala firma řešení, které je bezpečné, dostupné, flexibilní a pro uživatele srozumitelné.

Obliby Office 365 mezi malými a středními firmami využije pro své zákazníky i společnost Vodafone: „Společně s Microsoftem přinášíme podnikatelům a firmám první kompletní a skutečná cloud řešení, která obsahují Office 365, plnou škálu pevných a mobilních datových připojení, zákaznickou podporu přes jeden kontakt a jednu fakturu. Díky tomuto inovativnímu přístupu chceme pomoci zákazníkům růst, být flexibilní, generovat vyšší finanční hotovost a přitom efektivně snížit náklady, “ říká David Duroň, ředitel marketingu pro firemní zákazníky ve společnosti Vodafone.

Dosažené úspory u zákazníků mohou jít podle výpočtů Microsoftu až do desítek procent. Například firma o 300 zaměstnancích může díky minimálním investicím do hardware a nižším provozním nákladům ušetřit během tří let až 40 procent svého IT rozpočtu. Firma se 100 zaměstnanci může své náklady na IT snížit dokonce až o polovinu.

V rámci služby Office 365 si mohou firmy vybrat z několika různých balíčků, které v sobě kombinují trojici oblíbených serverových produktů od Microsoftu. Jde o poštovní server Exchange Online s velikostí schránky na uživatele 25 GB, SharePoint Online pro sdílení dokumentů s celkovou kapacitou pro firmu až 1TB dat a Lync Online pro hlasovou, textovou i video komunikaci. Součástí většiny balíčků jsou také webové kancelářské aplikace Office Web Apps. Firmy si mohou formou pravidelných měsíčních poplatků pořídit i licence na kompletní balík kancelářských aplikací Microsoft Office Professional Plus pro svůj počítač.

Vodafone nabídne v první fázi od začátku července čtyři balíčky obsahující vždy Microsoft Office 365 ve verzi pro firmy o velikosti do 50 zaměstnanců v kombinaci s některým z datových tarifů za zvýhodněnou cenu. Například cena balíčku s Vodafone ADSL pro pevné počítače je 1090 Kč bez DPH. Balíček s tarify Internet v mobilu naplno a Připojení na stálo pro notebook zákazník pořídí za 700 Kč bez DPH.

Zákazníci Vodafonu, stejně jako ostatní firmy, si mohou Microsoft Office 365 před zakoupením vyzkoušet zdarma v rámci třicetidenní zkušební verze, kterou získají na stránkách www.office365.cz. Výhodou je, že pokud budou chtít po vyzkoušení přejít na placenou verzi, všechna nastavení i data jim zůstanou zachována.

O společnosti Microsoft

Společnost Microsoft (nasdaq „MSFT“) byla založena v roce 1975 a je světovým lídrem v poskytování softwaru, služeb a řešení, které pomáhají lidem a firmám po celém světě plně realizovat jejich potenciál.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz