MAFRA je hlavním mediálním partnerem České filharmonie, která právě zahajuje novou sezónu

Česká filharmonie vstoupí ve čtvrtek 29. září do své 121. koncertní sezóny. Mediální skupina MAFRA je hlavním mediálním partnerem České filharmonie, a to prostřednictvím deníků Lidové noviny, MF DNES a portálu iDNES.cz. (TZ)

„Česká filharmonie patří ke špičce v interpretaci klasické hudby u nás i v zahraničí a našim čtenářům chceme nabídnout vždy to nejlepší, proto jsme si ji vybrali jako významného mediálního partnera v oblasti kultury. Mediální partnery si vždy pečlivě vybíráme a Česká filharmonie je silná a tradiční značka, která naše představy kvalitního partnerství splňuje,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA.

V Lidových novinách a MF DNES vyjde 29. září speciální příloha k nové sezóně České filharmonie. Čtenáři zde najdou například přehled všech špičkových interpretů nebo velký rozhovor s dirigentem Semjonem Byčkovem.

„Partnerství s MAFRA, a.s. je pro nás velmi důležité, protože nám pomáhá její čtenáře informovat o všem podstatném, co se v České filharmonii děje a co by jinak mohlo uniknout jejich pozornosti. Vedle našich domácích a zahraničních koncertů mám na mysli zejména rozsáhlý edukační program a aktivity Českého spolku pro komorní hudbu. MAFRA je navíc partner silný a spolehlivý, to je důvod, proč naše spolupráce roste,“ říká obchodní náměstek České filharmonie Michal Medek.

Zahajovací koncert 121. sezony se uskuteční v Dvořákově síni v pražském Rudolfinu. Na programu je provedení Čajkovského Houslového koncertu za účasti hvězdného sólisty Joshuy Bella a Mahlerovou Písní o zemi s pěveckými sólisty Bernardou Fink a Pavlem Černochem. Orchestr řídí šéfdirigent Jiří Bělohlávek.