Praha, 13. říjen 2016 – Produktovou i korporátní komunikaci v současnosti největší jihočeské webové laboratoře INIZIO, která se zaměřuje na komplexní služby v oblasti online marketingu a vývoje webových aplikací, nově zaštiťuje Pavel Kašpar s Kaspar PR. Komunikace má za cíl hlavně zviditelnit značku a pomoci tak v oslovení větších firem, které mají zájem o webové stránky a další online služby. Inizio se pro rozsáhlejší PR komunikaci rozhodlo poprvé ve své 17leté historii. (TZ)
„Přestože působí společnost Inizio nejen na českém trhu již téměř dvě desetiletí a v Jihočeském kraji mají skvělé renomé, celostátní komunikaci se příliš nevěnovali. Jsem rád, že si pro spolupráci vybrali právě nás a budeme tak moci více prozradit o projektech, výsledcích a šikovnosti členů týmu, kteří přerostli hranice Česka. Zaměříme se jak na korporátní, tak produktovou komunikaci,“ říká Pavel Kašpar s Kaspar PR, který má zkušenosti s technologickými klienty i komunikací agentur jako například Effectix.com či aktuálně start-upu LidskáSíla.cz či společností jako Carun Pharmacy, Naturhouse a MatchaTea.cz.
Tým 35 zkušených profesionálů českobudějovické webové laboratoře má za sebou více než 500 malých i velkých projektů, které se zaměřují na vývoj webových prezentací, mobilních i webových aplikací a internetový marketing. V současné době společnost rozšiřuje své portfolio i o stále žádanější video produkci a animaci, které by chtěla nabídnout také klientům s nižšími rozpočty. INIZIO si zakládá na tvorbě výkonnostního modelu spolupráce na míru a svou prací oslovuje zákazníky nejen v Česku, ale i Kanadě, USA, Velké Británii a Německu.
INIZIO.cz míří na velké firmy
„Našimi hlavními zákazníky jsou malé a střední firmy. Velké korporace se obvykle doslova děsí našeho výkonnostního modelu odměn, protože nejsou schopní svým nadřízeným říct, kolik to vlastně bude stát. Několika klientům jsme ale pomohli vybudovat milionové byznysy doslova od nuly, to chceme dokázat i velkým firmám a to stojí na naší známosti, se kterou, jak věřím, nám pomůže právě Pavel Kašpar,“ míní za tým Karel Hladiš, vedoucí digitálního marketingu INIZIO.
Výkonnostní model spolupráce sice není v Česku zatím příliš známý, ale v západních zemích je naprostým standardem. „Za hodnotou své práce si stojíme a navíc si naše služby mohou dovolit i malé firmy,“ vysvětluje Karel Hladiš. „Naší filosofií je, že pokud někdo odpracuje sto hodin bez výsledku pro klientův byznys, je to prakticky stejné, jako by neudělal nic.“
Pro více informací prosím navštivte https://www.inizio.cz nebo kontaktujte:
O INIZIO
INIZIO je přední webová laboratoř, která poskytuje komplexní služby v oblasti online marketingu. Společnost si zakládá na tom, že zákazníkům tvoří na míru výkonnostní modely spolupráce a od toho se odvíjí i její odměna. Mezi služby patří mimo jiné vývoj webových prezentací, mobilních i webových aplikací a internetový marketing (PPC reklamy, SEO, sociální sítě, optimalizace obchodní výkonnosti nebo A/B testování). Na českém trhu působí od roku 2006, zkušenosti s weby má již od roku 1999, a v současné době je největší jihočeskou agenturou v oblasti digitálního výkonnostního marketingu. Tým dnes tvoří 35 zkušených profesionálů a neustále roste. Společnost má za sebou více než 500 malých i velkých projektů v Česku i zahraničí (Kanada, USA, Velká Británie, Německo) a řídí vlastní e-commerce projekty. Tržby klientů díky online dosáhly více než 1 000 000 000 korun. Společnosti je partnerskou agenturou společnosti Google a také držitelem několika jejích certifikátů, zároveň je jedna z mála českých agentur s certifikací Mergado (oblast zbožových vyhledávačů). Více na: https://www.inizio.cz.
O Kaspar PR
Za Kaspar PR stojí nezávislý konzultant Pavel Kašpar. Public relations a marketingu se věnuje nepřetržitě od roku 2006. Zaměřuje se na strategické poradenství. Působil v agenturách Just Communications, PR.Konektor, Virklis či Pram Consulting či jako Marketing a PR manažer výrobce letadel ZLIN Aircraft. Jeho specializací jsou odborná a zpravodajská média, strategické poradenství, krizová komunikace a budování media relations. V portfoliu Kaspar PR je například startup LidskáSíla.cz zaměřený na úklid domácností, za nímž stojí nově investor Ondřej Tomek (Centrum.cz) nebo přední výrobce konopných produktů a provozovatel sítě Konopných lékáren Carun Pharmacy, dále Naturhouse, jedna z největších dietetických sítí nejen v Česku a kupříkladu největší dodavatel čaje Matcha ve střední Evropě MatchaTea.cz. Více na: http://www.kasparpr.cz/.