Praha, 26. října 2016 – Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, v souvislosti s masivními investicemi do své infrastruktury a optických sítí, významně rozšiřuje svůj tým projektantů, technicky orientovaných pracovníků a obchodníků. (TZ)
Budování tuzemských i evropských optických sítí a přístupových bodů považuje Dial Telecom za jednu ze svých priorit. Jde o finančně náročnou, nicméně o strategicky důležitou komunikační infrastrukturu. Obzvláště v době, kdy velmi rychle narůstají nároky uživatelů, operátorů, datacenter a všech institucí na kvalitní, bezpečné a vysoce datově náročné přenosy dat.
Rozšiřování tranzitní i metropolitní sítě
V poslední době tak Dial Telecom několikrát rozšířil metropolitní optickou síť, zasíťoval nová významná obchodní a administrativní centra v Praze, dobudoval trať pro infrastrukturu a optickou síť mezi Prahou a Vídní a investuje velké prostředky do dalšího rozšiřování sítí a přístupových bodů.
Posiluje tým projektantů i obchodníků
Tým projektantů tak neustále posiluje o nové technickým směrem vzdělané pracovníky a neustále hledá nové kandidáty na tyto pozice, nyní například v Brně. Kromě vzdělání tohoto směru se zaměřením na telekomunikace či praxe ve sdělovací technice a optických sítí vyžaduje i orientaci v inženýrských sítích, slaboproudech, v programech jako je AutoCAD a projektové dokumentaci a samozřejmě angličtinu a další základní předpoklady.
Tento měsíc rovněž Dial Telecom rozšiřoval a nadále rozšiřuje obchodní týmy pro TELCO služby firemním zákazníkům. Kromě aktivních akvizic a orientaci v IT trhu je požadavkem efektivní osobní plánování a prezentační schopnosti.
Dial Telecom tak pokračuje s rozvojem svých „DCM free“ optických transportních DWDM tras využívajících koherentní detekci, která umožňuje dosahovat rychlostí n x 100 Gbit/s a v budoucnu i vyšších a zaručuje zároveň nízkou latenci přenášeného signálu. Dial Telecom tak chce být při rozšiřování sítě co nejblíže ke svým zákazníkům a přitom zajišťovat rychlou implementaci moderních technologií a dostupnost datových a hlasových služeb.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 250 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí.
Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz .