Prodaný náklad Nedělního BLESKU činil v září 155 576 kusů, což je v meziročním srovnání 10% nárůst. Další z nedělníků mediálního domu CZECH NEWS CENTER také zaznamenal rekord – Nedělní Aha! dosáhlo nejlepšího prodeje v tomto roce s počtem 55 801 prodaných kusů. (TZ)
V září se dařilo i ostatním titulům CNC. Mezi časopisy se může týdeník Reflex opět pochlubit meziročním nárůstem, který byl v září 2%. 62 353 prodaných kusů je druhý nejvyšší prodej v roce 2016, tento nárůst jen potvrzuje zvyšující se zájem o časopis Reflex mezi čtenáři.
Nejlepší letošní prodeje mají za sebou i motoristické speciály Svět motorů speciál a AutoTip Klassik. Speciál Auto Tipu se díky 11 264 prodaným kusům může pyšnit 2,3% kumulovaným meziročním nárůstem
(1-9/2016 vs. 1-9/2015). Dlouhodobou dominanci dokazuje také týdeník Svět motorů konstantním 5% kumulovaným meziročním nárůstem.
Stabilní růst prodeje v tomto roce vykazuje i Blesk Hobby. Ve srovnání s rokem 2015 je jeho prodej o 5,2 % vyšší.
Blesk pro ženy v září oproti srpnu navýšil prodej o 2 % na 121 810 prodaných kusů. Aha! pro ženy dokonce o 7 % na 51 060 prodaných kusů.
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a téměř 4,5 miliónu návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.