RTB House, technologická společnost specializující se na sofistikovaná retargetingová řešení a působící celosvětově, vstoupila do Singapuru. Vznikla tak první pobočka firmy v oblasti Asie a Pacifiku. Singapur se stal pátým trhem, na kterém RTB House v oblasti APAC působí (po Indonésii, Malajsii, Thajsku a Taiwanu). Vstup do Singapuru je výsledkem expanze do Asie, která byla započata během posledního čtvrtletí roku 2015. Za veškeré aktivity RTB House v Singapuru bude zodpovídat Chandra Kuncara, ředitel pro Singapur v RTB House. (TZ)
RTB House je technologickou společností pocházející z Polska a operující na čtyřiceti trzích v Evropě, Asii a Pacifiku, Latinské Americe a na Blízkém východě. V současné době expanduje na další trh v oblasti Asie a Pacifiku.
“Singapur představuje mezi asijskými zeměmi unikátní trh. Podnikatelům dává výborné podmínky pro růst. Singapurská ekonomika je úspěšná a otevřená a nabízí také rozvinutou technologickou infrastrukturu. Tento městský stát dokázal vyrůst také díky vládní podpoře a vhodným regulatorním podmínkám. Dalším faktorem je také skutečnost, že zahájení podnikání je v této zemi velmi jednoduché. Singapur také profituje ze své geografické polohy. Tyto skutečnosti přitahují investory a podnikatele. Založení pobočky v tomto státě nám umožní vybudovat silnou pozici v regionu,” říká Jakub Ratajczak, Managing Director pro oblast APAC.
V čele nové singapurské pobočky bude stát Chandra Kuncara, který bude z pozice Country Director řídit aktivity RTB House také v Malajsii a Vietnamu. Před příchodem do RTB House zodpovídal za obchod a rozvoj obchodních příležitostí v regionu jihovýchodní Asie ve Facebooku, Googlu a ve společnosti Appier.
“Jsem velmi rád, že můžu RTB House pomáhat růst v Singapuru, Malajsii a Vietnamu. Tento region skrývá obrovský potenciál. Podle zprávy vydané Googlem a společností Temasek v květnu 2016 se očekává, že digitální trh v jihovýchodní Asii vyroste více než šestinásobně a v roce 2025 dosáhne úrovně 200 miliard dolarů. S naším řešením chceme hráčům na poli e-commerce nabídnout inovativní způsob opětovného oslovení zákazníků, který inzerentům pomůže zlepšit návratnost jejich investic,” shrnuje Chandra Kuncara, Country Director v RTB House.
RTB House je celosvětově jednou ze společností, kterým se podařilo vyvinout a implementovat vlastní technologii na nákup reklamy podle modelu RTB (real-time bidding). Patří k evropským technologickým společnostem s nejdynamičtějším růstem. V nedávné době firma představila svůj nový algoritmus založený na principech hloubkového učení. Díky němu lze snadněji rozpoznat postoje a záměry nakupujícího na internetu. Díky využití většího množství dat může RTB House pomoci firmám odhadnout individuální míru konverzí, čímž jim může také zlepšit a zrychlit návratnost investic.
Během posledních tří let RTB House spustil své kampaně ve více než 40 zemích v Evropě, Latinské Americe, Asii a Tichomoří a v oblasti Blízkého východu. V nedávné době otevřel pobočku v Dubaji a nyní také v Singapuru. Společnost v současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro globální značky a pracuje v ní více než 160 odborníků z celého světa: specialistů na výkonnostní marketing, analytiků, expertů na obchod a zákaznickou péči, programátorů a dalších.
O RTB House
RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.
Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíli, a to s orientací na maximální výkon.
RTB House působí ve více než 40 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Moskvě, Dubaji, Singapuru a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě a v Africe. Tým společnosti sestává z více než 160 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.
Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.