17. listopadu došlo ke startu nového zpravodajského portálu INFO.CZ. Ve stejný den se rozběhla i marketingová kampaň na jeho podporu. (TZ)
Hlavním cílem marketingové kampaně je podpořit brand a image INFO.CZ. Kampaň zahrnuje sociální sítě, outdoor, web, TV, rádio a newslettery. Poutání na INFO.CZ se také objeví v printových titulech napříč mediálními domy CNC a CNI. Hodnota celé kampaně přesáhne 14 milionů korun.
Do outdoorové kampaně je začleněno na 50 bigboardů v největších českých městech a podél klíčových komunikací.
Kreativní koncept byl připraven in-house, a to Art Directorem Michalem Hoškem. „Kampaň je vedena napříč všemi mediatypy, aby ji nikdo nemohl minout. Navíc má graficky velmi výraznou podobu,“ sdělila k plánované komunikaci Senior Brand Manager Eva Královcová z CNC.
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a téměř 4,5 milionu návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. Časopisy Reflex, Svět motorů a ABC získaly ocenění v soutěži Časopis roku 2015.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.