(Liberec, 6. února 2017) – Kompletní marketingové služby pro Mistrovství světa v agility 2017 zajistí marketingová a produkční společnost P. J. Art. Šampionát, jehož se zúčastní 500 závodníků se psy ze 42 zemí celého světa, se uskuteční v říjnu v Liberci. (TZ)
„Hledali jsme zkušeného partnera, který je schopen poskytnout komplexní služby nejenom v oblasti sportovního marketingu, ale i produkce a merchandisingu, a přitom ctít specifika sportu, jehož hlavními aktéry jsou psi,“ uvádí Michaela Caldová, výkonná ředitelka šampionátu s tím, že uzpůsobeny musí být zejména ceremoniály a doprovodné akce. Ty totiž musí probíhat bez větších akustických a světelných efektů a zároveň zůstat divácky atraktivní.
- J. Art již představil krátký propagační videoteaser mistrovství, v němž využívá samozřejmě právě psy. Ti zvou nejenom na šampionát, ale představují i Liberec jako hostitelské město: https://www.youtube.com/watch?v=QQwTcexfHC4
Generálním partnerem akce je výrobce krmiv, společnost Brit, po níž je pojmenován i maskot šampionátu, pes Brit. Mezi další partnery patří například Renault, JUTA či Animo Concept.
Více informaci najdete na www.agility2017.cz