RTB House, přední společnost s celosvětovou působností, která pro své klienty poskytuje nejmodernější retargetingová řešení, připravila přehled tří tipů, jejichž dodržování pomůže online marketérům zlepšit výsledky v období před Valentýnem. RTB House radí, aby online marketéři zákazníky oslovili v nejvhodnějším čase, aby jim připomenuli, že přichází důležitý den a také aby s blížícím se Valentýnem podpořili nákupy v kamenných prodejnách. (TZ)
Tip #1 Amorovým šípem miřte přímo na cíl
Výzkumy ukazují, že ve dnech před Valentýnem mnozí zákazníci e-shopy opouštějí, aniž by dokončili nákup. To je právě ten moment, během kterého zesiluje konkurence mezi e-shopy a kdy rychlé a individuálním požadavkům uzpůsobené kampaně vedou k úspěchu. Personalizace je obzvláště důležitá v okamžiku, kdy je potřeba rozhodnutí o koupi učinit velmi rychle.
Nehledě na to, jak rozsáhlá je vaše reklamní kampaň, bannery i ostatní formy reklamy před Valentýnem by měly být individuálně upraveny tak, aby co nejlépe odpovídaly představám uživatelů. Najděte zákazníky, kteří chtěli nakoupit šperky nebo parfém, prohlédli si vaše nabídky, ale dosud nedokončili nákup.
Tím, že jim rychle ukážete personalizované reklamní sdělení, můžete je ve správný čas opět angažovat. Když máte k dispozici pouze velmi krátký časový úsek, musíte ho efektivně využít k oslovení svých zákazníků.
Tip #2 Zjednodušte život zamilovaných
Online marketéři by měli včas svým zákazníkům připomenout, že přichází důležitý den. Využít by k tomu měli speciální kreativy, které jim pomohou ovlivnit jejich rozhodování. Pomůže při tom také zobrazení informace o tom, kdy mohou zásilku očekávat doma nebo také to, že z internetové reklamy zjistí, že vysněné zboží má obchodník na skladě.
Tip #3 Pomozte těm, kteří si vzpomenou na poslední chvíli
S blížícím se Valentýnem by měli online marketéři využít internetovou reklamu k tomu, aby podpořili nákupy v kamenných prodejnách a aby zákazníky ujistili, že zboží mají skladem. S pomocí internetové reklamy je také mohou poslat za prodavačem v obchodě nebo jim mohou nabídnout slevu, pokud se rozhodnou nakoupit v kamenné prodejně.
Analýza RTB House vycházející z dat z minulého roku ukazuje, že u českých kampaní, které s tímto svátkem zamilovaných souvisejí, je nejvyšší zájem o nákup 3 – 5 dní před Valentýnem samotným. Jak počet prodejů, tak jejich celková hodnota vzrostly v tomto období o téměř 50 %.
O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.
Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.
Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com