PRAHA, 17. května 2017 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, hledá zájemce o jedinečnou práci – dokonalého vypravěče příběhů. Vybraný šťastlivec, který stráví rok následováním léta po celém světě, bude mít za úkol zaznamenat a zprostředkovat 365 nových inspirujících příběhů.
Každý den lidé nahrají 200 miliónů fotografií na Facebook a 95 miliónů videí a fotografií na Instagram. Zajímavé příběhy se pak ve výsledku ztrácí v obrovské záplavě selfie nebo fotografií domácích mazlíčků.
Společnost Canon se proto rozhodla na současnou kulturu, v níž samotné fotografie sdílíme více než příběhy, zareagovat. Hledá proto osobnost, která by inspirovala k naplnění ducha kampaně ‘Live For The Story’ a navrátila do popředí vypravěčské umění. Zájemci o tuto jedinečnou práci mohou svoji přihlášku podat prostřednictvím sociální sítě Instagram zapojením se do soutěže s názvem ‘365 Days of Summer’. Všechny žádosti pak posoudí herečka, producentka a muzikantka Zoë Kravitz.
Úspěšný kandidát na pozici vypravěče příběhů bude celý rok cestovat za létem po celém světě, přičemž navštíví množství zajímavých destinací, od Lisabonu přes Melbourne až po Brazílii, a představí tak svůj vlastní letní příběh.
Ti, kteří se domnívají, že mají předpoklady inspirovat další k objevení jejich vlastních příběhů, mohou svůj nejpamátnější letní příběh sdílet prostřednictvím Instagramu s hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Posouzení přihlášek proběhne na základě řady hledisek, kdy roli bude hrát i výpravnost snímků a jejich vizuální přitažlivost, originalita a inspirativnost. Úspěšný kandidát bude rok cestovat po celém světě a v průběhu své práce vyhledá a představí 365 inspirujících příběhů. Vše přitom bude na jeho rozhodnutí, půjde o jeho vlastní příběhy a inspiraci. Součástí nabízené pozice je úhrada veškerých nákladů – a samozřejmě roční prázdniny.
„Léto je časem spontánnosti a prožívání okamžiků. Chceme lidi povzbudit k maximálnímu vychutnání každé sekundy, protože jakákoli z nich může přinést ten opravdu nejlepší příběh,“ vysvětluje ambasadorka kampaně Zoë Kravitz.
„Hledáme někoho, kdo bude inspirovat ostatní, někoho, kdo dokáže realizovat myšlenku ‘Live For The Story’ a dokáže tak, že každý okamžik má potenciál být důležitý a nezapomenutelný,“ říká Ladislav Paleček, generální ředitel Canon Česká republika a Slovensko.
Jako inspiraci pro zapojení do projektu vytvořila Zoë Kravitz vlastní příběh léta, který odráží spontánnost jejích oblíbených letních dnů v New Yorku. Pokud chcete sledovat její story a zjistit další podrobnosti o projektu ‘365 Days of Summer’, navštivte www.canon-europe.com/live-for-the-story.
O společnosti
Canon Europe je regionální obchodní a marketingové zastoupení japonské společnosti Canon Inc., která působí celkem ve 116 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 000 lidí.
Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 s cílem nabízet zákazníkům nejkvalitnější fotoaparáty dostupné na trhu. Fascinace obrazem a jeho možnostmi ale Canon podněcovala k rozšíření vlastních technologií do mnoha dalších oblastí trhu. Společnost se tak etablovala jako přední světový dodavatel spotřebitelských i podnikových řešení pro zpracování obrazu. Portfolio značky Canon zahrnuje široký sortiment produktů – od digitálních kompaktních fotoaparátů a zrcadlovek přes televizní kamery a přenosné rentgenové přístroje až po multifunkční a produkční tiskárny. Společnost Canon pro všechny tyto produkty poskytuje vysoce kvalitní podporu a řadu služeb s přidanou hodnotou.
Canon intenzivně investuje do výzkumu a vývoje s cílem přinášet nejhodnotnější a nejinovativnější produkty a služby, které uspokojí tvůrčí potřeby zákazníků. Značka Canon tak všem zákazníkům – od amatérských fotografů až po profesionální tiskárny – umožňuje plně uplatnit jejich zaujetí pro obraz.
Podnikovou filozofií společnosti Canon je Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“. V rámci regionu Evropy, Středního východu a Afriky usiluje společnost Canon Europe o trvale udržitelný růst a cíleně se zaměřuje jak na omezení environmentálních dopadů svých činností, tak i na to, aby zákazníkům nabídla produkty, řešení a služby, pomocí kterých mohou i oni snížit svůj negativní vliv na životní prostředí. Canon je držitelem globální certifikace dle standardu ISO 14001, která potvrzuje prvotřídní přístup společnosti k otázkám ekologie a ochrany přírody.
Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.