Underline zajistí komunikaci značky Fiskars

Praha, 25. května 2017 – Korporátní a produktovou komunikaci značky Fiskars, předního světového dodavatele značkových spotřebitelských výrobků pro domácnost, zahradu a pobyt v přírodě, zajišťuje od počátku května agentura Underline.

Cílem komunikace je nadále zvyšovat povědomí o značce Fiskars, seznamovat spotřebitele s benefity výrobků a pomáhat řešit každodenní potřeby lidí v péči o dům, zahradu i při trávení volného času.

„Naše společnost si zakládá na profesionalitě v oboru, jejíž nedílnou součástí je i externí komunikace. Agentura Underline nám doposud zajišťovala podklady pro realizaci marketingové strategie. Nově nám pomůže nejen s PR, ale i s komunikací na sociálních sítích. Ve zbytku roku 2017 se plánujeme zaměřit na zvyšování povědomí o výrobcích, jako jsou nože, nádobí a kuchyňské pomůcky,“ říká Tomáš Duda, manažer společnosti Fiskars.

O Fiskars

Fiskars je předním světovým dodavatelem značkových spotřebitelských výrobků pro domácnost, zahradu a pobyt v přírodě. Výrobky Fiskars jsou po celém světě proslulé svou funkčností a převratným designem. Skupina Fiskars se může pochlubit silným portfoliem uznávaných mezinárodních značek, jako jsou Fiskars, Iittala a Gerber. Kultovní výrobek Fiskars, nůžky s oranžovou rukojetí, se zrodil v roce 1967. Oranžové nůžky způsobily převrat v každodenní praxi stříhání, neboť byly vůbec prvními nůžkami na světě s plastovou rukojetí. Společnost Fiskars je kótovaná na kapitálovém trhu Nasdaq Helsinki ve více než dvaceti zemích zaměstnává zhruba 4800 lidí. Byla založena v roce 1649 a je nejstarší společností ve Finsku.