Nová kampaň od Fallon Prague: Frisco zve kočky na párty

Praha 31. 5. 2017 – Agentura Fallon Prague vytvořila novou kampaň pro nápoje Frisco. V kampani ukazuje, že Frisco je ideální nápoj, když si chcete užít večer s partou kamarádek. Televizní spoty, printy a POS materiály s claimem “Kočky mají pré” představují také novinku Frisco Lesní ovoce.

Myšlenka spotů je jednoduchá: “Když si večer vyrazím s kamarádkami za zábavou, můžu být bezstarostná, spontánní. Uvolním se od každodenní rutiny a hodím starosti za hlavu. Užít si legraci a chovat se tak, jak chci. Neřešit, co si o tom ostatní myslí,” říká k nové kampani cílené na ženy Colin Lamberton, kreativní ředitel Fallon Prague a dodává: “Z klipů to dobře vyznívá – radost, bezstarostnost, sebedůvěra, zábava. To je dojem, který jsme chtěli vyvolat.

Ke spotům, které vznikly ve dvaceti a třicetivteřinovém provedení, dodává kreativec ve Fallon Chris Weschler: “Ve spotech s party tematikou hraje velkou roli hudba. Myslím, že s písní Chameleon od australského dua Pnau jsme se přesně trefili do veselé a hravé nálady. Je to letní hit, který se podle všeho bude hodně hrát o prázdninách.”   

Fallon připravil pro kampaň nejen TV spoty, ale i printy a POS materiály. Kampaň běží od dubna a je plánována až do konce léta.

Kreativní ředitel: Colin Lamberton

Kreativa: Štěpán Chaloupka, Tereza Talichová, Christophe Weschler

Account Manager: Nastia Ladina

Produkce: Armada Films

Režie: Kim Jacobsen

O Fallon Prague


Fallon začal jako agentura v Minneapolisu v roce 1981. V Praze otevřela kancelář v říjnu 2014 a nyní má kolem 50 zaměstnanců z 15 zemí, kteří pracují především na globálním účtu ŠKODA. Kanceláře má také v Londýně a Tokiu. Fallon Prague je plně integrovaná, tvořivě vedená agentura v srdci Evropy. Takže zatímco v Londýně jsou Britové a v Paříži Francouzi, Praha je skutečně evropská. Pokud chcete mluvit s Evropany, možná byste si měli promluvit nejdřív s námi.