Live Assistant spojuje výhody online světa a osobní schůzky s poradcem z pohodlí domova. Jde o unikátní službu, která je primárně určena pro prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televizory řady QLED.
Praha, 18. července 2017 – Společnost Samsung patří dlouhodobě mezi lídry na poli technologických inovací a vedle produktů kontinuálně zvyšuje také kvalitu a komfort zákaznické péče. Proto společnost spustila unikátní zákaznickou službu Samsung Live Assistant
samsung.live-assistant.cz, která propojuje moderní online prostředí a osobní přístup simulující osobní setkání.
„Naším cílem je poskytnout zákazníkům prémiovou službu, poradenství a unikátní zážitek s profesionálním poradcem v rámci netradičního interaktivního videochatu. V současné době podobnou službu v rámci České a Slovenské republiky v oblasti spotřební elektroniky nikdo nenabízí. Jsme zároveň i první v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz podobné služby,“ vysvětluje Jan Procházka, vedoucí zákaznické péče Samsung.
Hlavním rozdílem oproti klasické zákaznické péči je vizuální a interaktivní zážitek. Live Assistant spojuje výhody online světa a osobní schůzky. Služba je dostupná ze všech zařízení připojených k internetu. „Zákazníkovi stačí pouze běžný počítač či tablet/telefon – zařízení s připojením k internetu schopné běžného videohovoru, tedy s mikrofonem a ideálně také kamerou. Interakce s objekty (produkty, formuláře, ovládací prvky) pak ze strany klienta probíhá opět tradiční formou typickou pro použité zařízení – myš, dotyková obrazovka, klávesnice,“ doplňuje Jan Procházka.
Prostřednictvím Samsung Live Assistant si může nechat zákazník poradit s nastavením a instalací jeho zařízení, s výběrem i nákupem vhodného značkového příslušenství nebo si domluvit případný servis. Poradci jsou připraveni zákazníkům poradit také s výběrem produktů a v případě zájmu zrealizovat rovnou jejich nákup. K dispozici je celé produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu Samsung (obchod-samsung.cz).
Unikátní je také možnost výběru poradce dle sympatií a osobních preferencí ještě před samotným zahájením hovoru. V případě, že poradce není dostupný, je možné si termín schůzky online rezervovat v čase, který zákazníkovi nejlépe vyhovuje. Služba je zdarma, s provozní dobou pondělí až pátek od 8.00 do 18.00. Více informací na samsung.live-assistant.cz.
O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů a LED displejů. Pro nejnovější informace navštivte Samsung Newsroom na adrese: http://news.samsung.com.