Praha, 18. července 2017 – Online supermarket Rohlik.cz testuje nové služby, jejichž cílem je zákazníkům udělat nákup online ještě pohodlnější. Nově Rohlik.cz rozšířil rozvozovou dobu až do půlnoci, facebookový chatbot podává detailní informace o přesném čase doručení nákupu a nejbližší možný termín doručení nákupu vidí zákazník hned po vstupu na www.rohlik.cz. Jako letní bonus obchod přidává možnost nechat si dovézt vychlazené pivo nebo bublinky.
„Všechna aktuální vylepšení služby směřují k tomu, aby si zákazník mohl ještě více přizpůsobit nákup svým časovým možnostem a nemusel kvůli nákupu jakkoliv plánovat nebo čekat na kurýra. Cílem Rohlik.cz je totiž udělat nákup tak příjemný a pohodlný, že zákazník nebude přemýšlet, zda není jednodušší zajet do kamenného obchodu. Není,” vysvětluje Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz, hlavní motivy k dalšímu zpřesňování a rozšiřování služby.
Doveze chlazené nápoje
Během léta mají zákazníci navíc možnost si koupit vybrané nápoje rovnou chlazené. To přijde vhod, pokud dochází pivo na grilovačce nebo prostě dostanete žízeň “na jedno”. Všichni už jsme asi někdy zapomněli v mrazáku pivo nebo víno ve snaze ho co nejrychleji vychladit, ne? Dostupné jsou nejoblíbenější letní nápoje podle dat Rohlik.cz: lahvový Pilsner Urquell, lahvový Birell a prosecco.
Noční doručení
Nově si nákup mohou zákazníci nechat doručit až do půlnoci. Vzhledem k tomu, že letní večery často trávíme venku a domů chodíme výrazně později, nabízí Rohlik.cz doručení ingrediencí na pozdní večeři či na snídani až do půlnoci. A prodloužená doručovací doba přijde vhod, i pokud dojde něco během grilovačky nebo party.
Chatbot Kája
Jakmile na Rohlik.cz odešle zákazník objednávku, nabídne mu web vedle klasické online podpory česky mluvícího chatbota Káju, kterého se může dotázat, jak to vypadá s jeho nákupem. Chatbot je napojený na logistické systémy Rohlik.cz a ví tedy přesně, kdy by mělo auto dojet na adresu zákazníka. Dopravní situace někdy zkomplikuje doručení na čas, ale chatbot Kája umí přepočítat odhadovanou dobu doručení a dá kdykoliv aktualizovanou informaci o době doručení. Vyzkoušet ho můžete kdykoliv na Facebooku a odkaz na něj svítí neustále na webu.
Zobrazení nejbližšího možného doručení
Už od vstupu na www.rohlik.cz vidí přihlášený zákazník neustále v levém horním rohu stránky, jaký je nejbližší volný termín doručení nákupu na jeho adresu.
Rohlik.cz je internetový supermarket, který doveze potraviny, drogerii i domácí potřeby kamkoliv po Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Ústí nad Labem, Jablonci a Liberci v den objednání. Cílem Rohlik.cz je nabídnout co nejjednodušší a nejrychlejší cestu ke každodenním nákupům a tomu přizpůsobuje veškeré služby.
Na přehledném webu mohou zákazníci nakoupit kompletní nákup do domácnosti, navíc si zde mohou označovat své oblíbené položky a zrychlit si tak pravidelné nákupy. Zároveň mohou volit z mnoha metod platby včetně možnosti zaplatit až za dva týdny po dodání službou Twisto. Rohlik.cz nabízí špičkové služby v podobě rychlého dodání (už od 90 minut od objednání po Praze a Brně, do ostatních měst v řádu hodin), vynesení nákupu do patra nebo zákaznickou podporu sedm dní v týdnu. Aktuálně je v sortimentu Rohlik.cz cca 11000 položek.
Za Rohlik.cz stojí investiční skupina Bizthusiasm Tomáše Čupra, zakladatele Slevomatu a DameJidlo.cz, investiční skupiny Miton a Enern.