Výkonnostní agentura B2B Group se mění na Performics

Agentura B2B Group působila na českém trhu od roku 2006 a na slovenském trhu od roku 2008. V roce 2015 se spojila se společností Publicis. Nyní definitivně dochází k rebrandingu a mění se tak z lokálního online marketingového lídra B2B Group na globálního online marketingového lídra Performics. Změna nastala pro obě země k 1. září 2017.

B2B Group, která má ve svém portfoliu mnoho úspěšných kampaní pro lokální klienty (O2, Notino, Raiffeisenbank, Nay, Mobelix a jiné), činí zásadní krok a přejmenovává se na Performics. Agentura Performics je aktuálně největší výkonnostní agenturou na světě. Jde o formální změnu názvu společnosti, která neovlivňuje smluvní podmínky spolupráce s klienty.

„Agentura B2B Group byla v roce 2015 koupena skupinou Publicis a spojila se s divizí Performics. Po dvou letech nastal ten správný čas, kdy jsme se rozhodli pro kompletní rebranding a z B2B Group přecházíme  na globální brand Performics, tedy značku, která je po celém světě známa pro své úspěchy v oblasti výkonnostního marketingu a která je zároveň největším partnerem společnosti Google na světe, “ říká Tomáš Potěšil, zakladatel B2B Group.

“Naší vizí je vytvořit z Performics lídra na českém a slovenském trhu v oblasti online marketingových služeb. Chceme využít naše dlouholeté zkušenosti z oblasti výkonnostního marketingu a spojit je se zkušenostmi s prací pro globální značky. Proto další využití těchto zkušeností vidíme právě na poli programatické reklamy, kde se chceme stát lídrem a poskytovat služby klientům a zároveň edukovat trh,” říká Ladislav Suško, managing director Performics pro Česko a Slovensko.

Agentura zastřešuje on-line marketingový servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display a video reklamě (programmatic) – tzv. brandformance, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch, které poskytují klientům jedinečné informace a data a pomáhají jim, aby byly jejich kampaně ještě efektivnější.

Stručná historie B2B Group

2006 – založení agentury B2B Group v ČR

2008 – založení agentury B2B Group v SR

2012 – založení agentury Performics v ČR

2016 – spojení agentur B2BGroup a Performics a vznik agentury PerformicsB2BGroup v ČR

2016 – vznik agentury PerformicsB2BGroup v SR

2017 – rebrand značky na Performics