Platforma Weemss získává v České republice popularitu poté, co byla označena za nejrychlejší a čtvrté uživatelsky nejpřívětivější řešení pro event management

Platforma pro event management Weemss, která v České republice získává stále větší oblibu, byla společností Capterra označena za nejrychlejší a čtvrté uživatelsky nejpřívětivější řešení pro event management. V hodnocení společnosti Capterra předčí ta nejlepší softwarová řešení na trhu.

Weemss tak vyniká mezi více než 400 softwarovými řešeními a překonává i nejznámější platformy pro event management.

Ovanes Ovanessian, spoluzakladatel Weemss, říká: „Jsme tímto oceněním potěšeni. Před čtyřmi lety jsme se rozhodli vytvořit jednotnou platformu pro event management, která by eliminovala veškeré související potíže, a nakonec se nám v tomto krátkém čase podařilo dosáhnout řady úspěchů. Poskytování kvalitních služeb našim zákazníkům je základem všeho, co děláme, a toto uznání dokazuje, že jsme na správné cestě!“

James Rew, člen týmu pro průzkum trhu v softwarové laboratoři společnosti Capterra dodává: „Abychom byli schopni poskytnout komplexní obraz výkonnosti, vzali jsme v úvahu tři rozhodující faktory: použitelnost, zákaznický servis a recenze zákazníků.

Použitelnost jsme hodnotili pomocí přímého uživatelského testování. Měřili jsme, kolik vteřin a kliknutí bude našemu týmu v průměru trvat, aby dokončili sérii základních úkonů, včetně vytvoření harmonogramu jednotlivých událostí, přidání kontaktu či emailu, registrace účastníka a vytvoření reportů. Průměrná doba na jeden úkon činila 37 vteřin, Weemss je však poskytovatelem nejrychlejšího řešení pro event management s pouhými 25 vteřinami na úkon.

Kromě použitelnosti jsme se věnovali dalšímu důležitému aspektu, a tím je zákaznický servis. Kvalitní a efektivní zákaznický servis a poskytování podpory při potížích a chybách je při zavádění a seznamování se novým systémem klíčovým faktorem. Nakonec jsme vzali v potaz také recenze zákazníků, a to zvláště v souvislosti s použitelností a zákaznickým servisem. Tyto recenze poskytly opravdovou zkušenost s výkonem softwaru a pohled na úroveň zákaznického servisu.“

Díky čemu je Weemss jedním z nejlepších dostupných řešení?

„Nenásledujeme trendy, my je určujeme. Víme nejlépe, co dnešní organizátor eventů potřebuje, a to jednoduše díky tomu, že jím sami jsme. Díky tomu si jsme vědomi všech problematických míst této práce a nabízíme způsob, jak je vyřešit. Usilujeme o inovace v každém aspektu a to se odráží i ve způsobu, jakým fungujeme. Náš tým pracuje na dálku ze tří evropských zemí – nemáme žádné kanceláře, nikam nedojíždíme a tím se vyhýbáme s tím spojeným problémům. Výsledkem je spokojenější a produktivnější tým. To je tajemstvím našeho úspěchu,“ říká Simona Harizanova, spoluzakladatelka Weemss.

Dalším důvodem rostoucí popularitu Weems v evropských zemích je skutečnost, že organizátorům umožňuje nastavit event ve vlastním jazyce, používat místní měnu a podporuje několik různých platebních metod.

„Udělala jsem si poměrně důkladný online průzkum aplikací na prodej vstupenek a vyzkoušela jsem pět z nich. Pouze Weems však měl veškeré funkce, které jsem hledala. Weemss už k prodeji vstupenek používáme rok a nemůžu si ho vynachválit – celý tým Weemss funguje skvěle, přidávají nové funkce, investují do systému tak, aby byl lepší a lepší každým dnem. V případě jakýchkoliv dotazů či problémů je o vše vždy postaráno, proto děkuji. Jen tak dále,“ říká Tereza Rákosníková z Radim Schwab Concerts (Česká republika).

O Weemss:

Weemss je jednotná platforma pro event management s funkcemi pro prodej vstupenek a správu soutěží. Poskytuje flexibilní a vysoce přizpůsobitelné řešení, které organizátorům umožňuje vytvořit, propagovat a spravovat události ve vlastním jazyce a měně. Weemss Vám dává plnou kontrolu a větší svobodu. Organizátoři akcí obdrží platbu okamžitě po uskutečnění každého prodeje, mohou komunikovat se svými zákazníky, uchovávat jejich data a také se rozhodnout, které z nástrojů Weemss chtějí používat a jak.

Dnes je tato platforma preferovaným řešením ve více než 80 zemích na šesti kontinentech. Mezi zákazníky patří společnosti Bloomberg, BNP Paribas, Lions Club International, Google a WWF.