Be Prague, cestovatelský startup inovační společnosti IdeaSense představuje svou novou vizuální identitu od designového studia Butterflies & Hurricanes. Redesignem prošly jak grafické materiály, tak se promění i pobočka na letišti. Cílem bylo vizuální prezentaci projektu sjednotit a dát jí moderní formu, která bude atraktivní a srozumitelná i v zahraničí.
Be Prague představuje také nové logo. Hlavním motivem je stále papírová vlaštovka, nově je vyobrazená v pohybu, což lépe odpovídá cestovatelskému zaměření projektu. Novou vizuální identitu provázejí jakoby ručně malované kresby vyobrazující zabydlené pokoje a přívětivé domácí prostředí. Použitá je výhradně žlutá a černá barva na bílém podkladu.
„Snažili jsme se, aby identita byla jasně rozpoznatelná a usnadnila uživatelům služby snadno pochopit hodnoty, které Be Prague nese. Tedy pohodlí jak pro cestovatele, tak pro majitele nemovitostí, domácí zážitek, zkrátka žádná sterilita hotelového pokoje. Věříme také, že přidaná špetka humoru, který se objevuje v ilustracích, pomůže Be Prague vyniknout,” říká Michaela Thomas, majitelka Butterflies & Hurricanes.
„Nejenže nová vizuální identita Be Prague skvěle vystihuje aktivity společnosti, ale také odpovídá současným světovým trendům. Přesně to potřebujeme, pokud v budoucnu hodláme služby rozšířit i do zahraničí,” komentuje novou vizuální identitu firmy CEO Be Prague a marketingová ředitelka IdeaSense, Kateřina Holnová.
S možností expanze Be Prague do zahraničí počítá i nové logo. Vytvořené je tak, aby se do něj v budoucnu daly zakomponovat jména i jiných měst, než je Praha. Pokud by tedy Be Prague expandovalo například do Berlína, tamější pobočka by měla název Be Berlin.
Součástí nové identity je i průvodní video službami Be Prague od ArtWare, které lze najít na youtubeovém kanálu projektu. Dostupné je v české i anglické verzi.
O IdeaSense
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To-Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.
Více informací na: www.ideasense.cz.
Kanál Be Prague na Youtube.com: https://www.youtube.com/channel/UCAEur9dhQs4Pg3Ot1oMuDGQ