Websupport přichází na český trh. Slibuje fanatickou podporu a úplně jiný hosting

Nejpopulárnější poskytovatel hostingu a registrátor domén na Slovensku dnes vstupuje na český trh. Uvědomuje si, že konkurence v Česku je silná, plná kvalitních hráčů, přesto si věří protože je přesvědčen, že dokáže dát zákazníkům více než kterýkoli jiný poskytovatel podobných služeb. Zákazníkům Slibuje vždy něco navíc, fanatickou podporu a tvrdí, že nepotřebuje agresivní reklamu. (TZ)

Praha, 9. Listopadu 2011

„Na slovenském trhu jsme na špičce. A to už něco znamená. Znamená to, že desetitisíce klientů si zvolilo nás a zůstává s námi. Znamená to, že to jak to děláme se lidem líbí a ztotožňují se s tím,“ vysvětluje country manažer Websupportu pro Českou republiku, Martin Fojtů. „Energii nám dodává také fakt, že Websupport má skutečné fanoušky, dokonce až přátele. Považují nás za slovenský Google, jsme pro ně firma s velkým F, zdá se jim o nás a jsou ochotni cestovat stovky kilometrů na naše párty. A taky to, že jsme firma plná lidí, kteří dělají to co je baví. Firma se spoustou perfektních zákazníků, kteří ji nevnímají pouze jako číslo účtu na faktuře, ale milují ji. „

Fanatická zákaznická podpora

Naskýtá se otázka, proč by měli zákazníci milovat svého poskytovatele hostingu. V případě Websupportu je to mimo jiné zejména pro jeho výjimečnou komunikaci a poskytování služeb zákazníkům: „Hned od začátku jsme kladli maximální důraz na zákaznickou podporu, kterou u nás ve Websupportu pro její extrémně oduševnělé nasazení nazýváme fanatickou.“

Martin Fojtů také tvrdí, že když má firma kvalitní služby a zákazníci jsou s ní spokojeni, nepotřebuje agresivní virální reklamy: „Nejlepší komunikací pro nás vždy byla spokojenost našich stávajících klientů. Oni o nás šířili dobré zprávy dál a funguje to tak nadále. V našich zeměpisných šířkách lidé stále nejsou zvyklí na to, že jsou k nim dodavatelé milí, snaží se vždy upřímně pomoci i mimo rámec předplacených služeb a podobně. „

Zcela jiný hosting

Zákazníky na českém trhu si chce firma získat především tím, že kromě toho, co si objednají, získají vždy něco navíc. „S námi si zákazník nekupuje jen hosting. S námi si kupuje možnosti, “ zdůrazňuje Fojtů. „Možnost hostovat, to je to, co si zákazník objednal a to dostane v plné míře a v nejvyšší kvalitě. Ale to, co si neobjednal, ale co víme, že se mu bude hodit, jsou možnosti pro růst jeho podnikání a vzdělávání pro něj a pro jeho zaměstnance. A to zdarma.“

Každý klient kromě objednaných služeb získá přístup k pravidelnému cyklu přednášek a online seminářů na různá témata jako marketing, SEO, rozvoj byznysu a podobně. „Chceme, aby naši zákazníci rostli, protože my pak budeme růst s nimi.“

Websupport není nejlevnější

Největším lákadlem tedy nebude cena a to Websupport otevřeně přiznává: „Nejsme nejlevnější a ani nebudeme. Jsme přesvědčeni, že hodnota služeb se nevyjadřuje tím, kolik za to zákazník zaplatil, ale co za ty peníze dostane a v jaké kvalitě. A u nás je toho stále více a více. Kvalita je něco, čím jsme si získávali zákazníky dosud a chceme v tom pokračovat i na českém trhu. „

Hosting pro neziskovky a startupy zdarma

Pamatuje ale také na neziskové organizace, zajímavé projekty a startupy, kterým poskytuje hosting zdarma díky projektu Free WebSupport. „Už šest let nabízíme desítkám zajímavých, zejména neziskových projektům, zdarma webhosting a podporu ve stejné kvalitě, jako našim komerčním klientům. Výjimkou nebude ani český trh,” vysvětluje Fojtů. “Pomáháme zejména šikovným vývojářům a nadšencům s originálním nápadem, neziskovým projektům a organizacím, které připravují zajímavé webové projekty s omezeným nebo nulovým finančním rozpočtem.”

Konkurence je vítaná

Poskytování hostingu i mimo hranice země svého vzniku dnes zkouší více firem. Například společnost Wedos nyní expanduje na Slovensko. Martin Fojtů to vnímá jako pozitivum především z pohledu zákazníka: „Je to dobře pro Wedos a dobře pro nás. Pro zákaznickou spokojenost není nic lepšího, než zdravé konkurenční prostředí. Takže Wedos jde na Slovensko a my do Čech. Uvidíme, komu se bude dařit na rozjetém ​​trhu lépe. Je to pro nás výzva a my ji přijímáme. „

Více informací o společnosti WebSupport:

Web: www.websupport.cz

Blog: www.blog.websupport.cz/

Twitter: @websupport_cz

Facebook: www.facebook.com/WebSupport.cz