Kampaň na bankovnictví budoucnosti George České spořitelny pokračuje novým spotem

Po vánoční kampani k bankovnictví budoucnosti George spouštíme kampaň zaměřenou na jeho funkcionality. V pondělí 7. ledna tak posíláme do éteru spot upozorňující na možnost připojit si v aplikaci George účtenku k platbě; díky tomu mohou naši klienti snadno vrátit nepovedené nákupy. Spot poběží na televizních obrazovkách skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City do 27. ledna.

V online prostředí a v outdooru od 7. ledna kromě možnosti ukládání účtenek zaostříme i na téma bezpečnosti. Spot k této funkcionalitě chystáme na únor.

Na kampani jsme tradičně spolupracovali s naší kreativní agenturou VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš. Pes, který si v něm „zalítal“, má „letecké“ zkušenosti už z reklamy firmy IKEA 🙂