„Na pozici HR ředitele jsem teprve krátce, ale moc si přeju, aby se nám dařilo dostávat do firmy víc talentovaných lidí. Nejen, že odvedou zadanou práci, ale přinesou nové nápady a budou dělat dobré jméno O2. To je podle mě nejdůležitější role HR – budovat vnitřní kulturu a povědomí o firmě,“ říká ke své nové roli Pavel Milec.
Budovat povědomí o O2 jako zaměstnavateli má také nově vzniklý koncept O2 žije, který firma ve spolupráci s agenturou 2fresh právě spouští. Jeho prostřednictvím bude sdílet příběhy zaměstnanců na různých pozicích se zajímavými osobními i pracovními příběhy. Prvním z nich je právě rozhovor s Pavlem Milcem, další bude O2 postupně zveřejňovat na Modrém blogu a na facebookovém a instagramovém profilu O2 žije.
Pavel Milec vystudoval obor telekomunikace na ČVUT v Praze, poté pracoval jako IT specialista pro firmy FM Logistic a Direct Parcel Distribution. Do O2 nastoupil v roce 2007 jako projektový manažer. V letech 2010 – 2012 působil jako ředitel pro zákaznickou spokojenost v dceřiné společnosti O2 Slovakia, v roce 2013 se vrátil do českého O2 jako ředitel call center.