Několik zranitelností umožňuje na dálku sestřelit Linuxovém a FreeBSD počítače i servery.

Praha 19. června 2019 – Společnost Samsung spustila v pondělí 17. června nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky.

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung.

Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci Whataspp na stejném čísle. Více informací o službách společnosti Samsung můžete nalézt zde: https://www.samsung.com/cz/support.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.comwww.samsungcommunity.cz.