Cetelem dokončil inovace na Call Centru prostřednictvím aplikací od společnosti Adastra

Praha, 7. února 2012 – Společnost Cetelem, přední nebankovní  poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V současné době byl dokončen projekt optimalizace Call Centra, jehož cílem bylo zefektivnit příchozí i odchozí komunikaci s klienty jak v rovině marketingu, tak risk managementu. Realizované aplikace Call Centra jsou přímo integrovány se stávajícím  Campaign Managementem a poskytují stovkám operátorů sofistikovanou metodiku a komfort tolik potřebný pro jejich práci.  (TZ)

„Zavedením nových aplikací jsme získali rozsáhlé nástroje pro efektivní back i front office všech našich Call Center. Ve spojení s již dříve realizovanými aplikacemi jsme schopni ještě lépe cílit naše kampaně na klienty a mít tak vysoce efektivní přímé komunikační kanály, které jsou v dnešní době pro úspěšnou komunikaci nezbytné. Tento fakt potvrzuje i významně rostoucí křivka reakcí na oslovení klientů v marketingové oblasti či v oblasti vymáhání pohledávek“ přibližuje situaci Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem.

„Plná integrace aplikací využívaných Call Centrem do Campaign Managementu a jejich synchronizace s ostatními komunikačními kanály nám umožňuje poskytnout konzultantovi Call Centra maximální podporu při realizaci obchodní nabídky klientovi, což vede ke zvýšení prodeje prostřednictvím telefonického kanálu, ale také ke zvýšení spokojenosti klienta s poskytovanými službami,“ upřesňuje Tomáš Siegler, ředitel marketingu a komunikace společnosti Cetelem. „Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což nám následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které od klienta v průběhu hovoru získáme. Celý CRM systém prochází neustálým vývojem. Průběžně jej rozšiřujeme tak, abychom byli schopni co nejlépe reagovat na stále se vyvíjející požadavky našich klientů a trhu“, dodal Tomáš Siegler.

„Za společnost Adastra mohu jen dodat, jsme velice rádi, že se nám společně podařilo vytvořit unikátní řešení, které je schopno na jedné straně peníze vydělat i ušetřit, což je pro dnešní dobu nutnost. Toto také dokladuje vítězství v kategorii IM Business Impact-Risk Management Adastra Awards, a tak stvrzuje naše desetileté partnerství“ říká Jan Kopecký, ředitel divize Insurance společnosti Adastra.

Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:

  • výrazné zvýšení obchodní výtěžnosti hovorů,
  • zvýšení transformace nových klientů na další produkt přímého prodeje – cross sell,
  • výrazné zvýšení produktivity Pre-collection,
  • zvýšení efektivity marketingových kampaní pomocí unifikace a personalizace nabídek napříč komunikačními kanály.

Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.

Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty.

O společnosti Cetelem

Společnost CETELEM ČR, a.s. je silná a stabilní společnost, která se svojí patnáctiletou tradicí na českém finančním trhu patří mezi největší a nejvýznamnější nebankovní poskytovatele úvěrových produktů a služeb. Prostřednictvím svých poboček a sítě obchodních partnerů nabízí klientům mj, klasické spotřebitelské úvěry v prodejnách obchodních partnerů, účelové a neúčelové osobní půjčky, kreditní karty, produkty určené k financování motorových vozidel, různé typy pojištění.

Cetelem je dceřinou společností francouzské banky BNP Paribas Personal, která poskytuje spotřebitelské úvěry již od roku 1953 a postupně rozšířila pole svého působení do více než třech desítek zemí světa na čtyřech kontinentech.

O společnosti Adastra

Adastra Corporation je mezinárodní konzultační společnost, která dodává špičková softwarová řešení pro váš business. Technologicky nezávislá řešení odrážejí rozsáhlé zkušenosti firmy načerpané z realizace stovek projektů, například pro společnosti Ahold, Allianz, Bank of Montreal, Barclays Bank, Bell Canada, Cetelem, Česká pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, DHL, Dresdner Bank, Generální ředitelství cel,  GTS Novera, Komerční banka, Orange Slovensko, Telefónica O2, Tipsport, Vodafone, Volkswagen AG a další. Více informací na www.adastra.cz a www.adastragrp.com.