16.9.2019 – O2 ode dneška nabízí tarify s neomezenými daty a zároveň výrazně navyšuje data v tarifech FREE+. Všechny nové tarify nabízí v kombinaci s internetem na doma a O2 TV v balíčcích služeb O2 Spolu, ke kterým navíc přidává všem zákazníkům nejlepší sportovní přenosy a až do léta 2020 také prémiové kanály HBO zdarma.
Novou nabídku podpoří rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví na internetu, v televizi, rádiích, outdooru a tisku, doplní ji komunikace na prodejnách. Po Praze bude jezdit také tramvaj polepená vizuály kampaně.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=iCwMhoo16Ys]
„Cílem kampaně je podpořit novou nabídku neomezených dat, proto jsme ji zasadili do nekonečného prostoru – do vesmíru. Zároveň se jedná o první kampaň v novém vizuálním stylu, který umožňuje kreativnější práci s logem O2 – na vizuálech je například jen jeho výřez, v online prostředí pracujeme s jeho animací,“ popisuje ředitel marketingové komunikace v O2 David Daneš.
Celou část online kampaně včetně online kreativy, mediální strategie, vyhledávání i komunikace na sociálních sítích si O2 připravilo inhouse. Využívá i nestandardní formáty, například na seznam.cz.
- Kreativní koncept: Oliver Agency
- Creative leader: Ondřej Kříšťan
- Copywriter: Ondřej Klíma
- Art Direction: Milan Vagač
- Režie: Matěj Šámal
- TV Produkce: Armada Films
- Postprodukce: R.U.R.