Společnost Eurosport bude na Twitteru zveřejňovat nejčerstvější a nejzajímavější okamžiky z olympiády jako součást svého komplexního pokrytí Olympijských her v Tokiu v roce 2020 ze svých digitálních platforem
Dohoda je důkazem závazku společnosti Eurosport přinášet zákazníkům po celé Evropě digitální obsah z olympijských her na co nejvíce obrazovkách
Eurosport nabídne inzerentům speciální příležitosti pro sponzoring v rámci olympijského obsahu na Twitteru
Discovery a Eurosport, evropské domovské stanice olympijských her, informovaly v úterý 15.10. o rozsáhlé spolupráci na zveřejňování obsahu a prodeji reklamy se společností Twitter pro nadcházející Olympijské hry v Tokiu v roce 2020. V rámci spolupráce na OH v Tokiu v roce 2020 Twitter umocní digitální pokrytí Olympijských her společností Eurosport na 16 evropských trzích včetně České republiky.
Toto partnerství uživatelům Twitteru přinese obsah světové úrovně včetně těch naprosto nejlepších okamžiků, které nabídne vysílání Eurosportu, v podobě početných klipů s nejlepšími medailovými momenty a těmi nejnapínavějšími, místně relevantními okamžiky olympijských her a také živý přenos ze zahajovacích a závěrečných ceremoniálů.
Discovery a Eurosport také nabídnou TOP partnerům Olympijského výboru speciální marketingová řešení obsahu, takže budou moct spolu s olympijskými hrami lépe propagovat své globální značky v Evropě. Twitter inzerentům poskytne i další možnosti, jak se spojit s olympijským vysíláním Eurosportu. Veškerý obsah bude podpořen oficiálním twitterovým účtem Eurosportu, nabízeným k prodeji jako in-stream sponzoring na Twitteru společnostmi Discovery, Eurosport a Twitter.
Tato obsahová spolupráce Eurosportu a Twitteru umožní propojení na Twitteru aktivních diváků ze všech klíčových evropských trhů s nejlepšími světovými sportovci včetně místních olympijských nadějí a hrdinů, s pořadatelským městem a nejvýznamnějšími momenty her. Prostřednictvím svých twitterových kanálů osloví Eurosport svým komplexním digitálním vysíláním z Tokia v roce 2020 nové publikum a propojí ho s webem Eurosport.com a s aplikací Eurosport, což jsou jediné platformy, kde mohou evropští diváci zažít každou minutu olympiády se všemi 3500 hodinami a 321 zlatými momenty živě v 4k ultra-vysokém rozlišení.
Paul Rehrig, General Manager, společnost Eurosport Digital, říká: „Jsme nesmírně šťastní, že můžeme spolupracovat se společností Twitter a sdílet tak vítězné momenty z Olympijských her s ještě více lidmi v Evropě. Twitter je jako přední platforma pro sdílení živého obsahu a komunikaci ideálním místem k širokému pokrytí vysílání Olympijských her v Tokiu v roce 2020 společností Eurosport.“
„Lidé na Twitter chodí objevovat a diskutovat o tom, co se právě děje, a olympijské hry budou největší sportovní událostí roku 2020. Těšíme se, že Eurosport přinese nejaktuálnější a nejzajímavější momenty, živé vysílání a závěrečný ceremoniál fanouškům po celé Evropě a zároveň bude na Twitteru o olympijských hrách podněcovat živou diskusi,” řekl Kay Madati, Global Vice President a Head of Content Partnerships společnosti Twitter.
Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions společnosti Discovery řekl: „Tato spolupráce nabízí značkám obrovskou příležitost propojení s největší světovou událostí a obrovským, mimořádně angažovaným publikem na Twitteru v době, kdy se pozornost celého světa bude upírat na Tokio 2020. Tato spolupráce je dalším důkazem toho, že jsou společnosti Discovery a Eurosport jedinými partnery, kteří mohou značkám zajistit silné propojení s milionem vášnivých sportovních fanoušků olympiády po celé Evropě. Tokio 2020 nabízí nesrovnatelnou příležitost coby první letní olympijské hry, kde značky mohou spolupracovat s jediným partnerem, aby zaujaly zákazníky po celé Evropě.“
Po úspěšné, cenami ověnčené první produkci Olympijských her v Pchjongčchangu v roce 2018, kde společnost Discovery dostála svému závazku přitáhnout více lidí k více obrazovkám po celé Evropě, než tomu bylo kdykoli předtím, podpoří celosvětový lídr v zábavě divácké nadšení pro olympijské hry intenzivněji než kdykoli předtím, a to díky kompletnímu digitálnímu pokrytí Letních olympijských her v Tokiu v roce 2020.
Eurosport bude jediným místem, kde budou moct fanoušci sledovat každou minutu svého oblíbeného sportu se všemi sportovci živě i zpětně a spojit se s fanoušky na všech obrazovkách – přes TV, mobil, sociální sítě, web a TV připojené k internetu přes Eurosport.com a aplikaci Eurosport.