Praha, 12. listopadu 2019 – Mezinárodní komunikační agentura Grayling má nově mezi svými klienty společnost HARTMANN – RICO. Ta vyrábí a prodává širokou škálu zdravotnických a hygienických výrobků a služeb jak pro specializovaná zdravotnická zařízení, tak pro koncové spotřebitele. Grayling pro Hartmann zajišťuje kompletní servis v oblasti brandové PR komunikace.
„HARTMANN – RICO je velmi rozmanitá firma se širokým portfoliem výrobků a služeb. Proto je potřeba komunikaci zaměřit jak na širokou, tak odbornou veřejnost s využitím různorodých témat. Právě tahle rozmanitost nás baví. S Hartmannem úspěšně spolupracujeme už několik měsíců a věřím, že naše dosavadní zkušenosti i chuť vymýšlet nové komunikační příležitosti budou přinášet radost nejen nám, ale i klientovi,“ říká Jana Pečenková, General Manager Graylingu pro Českou republiku.
Hartmann je nejznámější značkou zdravotnických prostředků a hygienických výrobků v České republice. Firma se věnuje vývoji a výrobě celé řady řešení jak v podobě výrobků, tak služeb pro každodenní péči o zdraví. V případě specializovaných zdravotnických zařízení jako jsou nemocnice, ambulance, domovy pro seniory nebo třeba agentury domácí péče to jsou například produkty pro operační výkony, řešení pro léčbu ran, péči o klienty s inkontinencí či širokou škálu dezinfekčního programu. U spotřebitelů je to pak celá řada testů pro domácí diagnostiku, péče pro maminky a děti, produkty pro ošetření drobných poranění, doplňky stravy a mnoho dalšího.
„Agenturu Grayling jsme s radostí přizvali ke spolupráci na našich projektech. Jako je snahou asi každé společnosti být tou nejlepší, je i tou naší spolupracovat s odborníky, kteří nám pomohou těchto cílů dosahovat“ shrnuje spolupráci Irena Malá, manažerka PR a interní komunikace HARTMANN – RICO v České republice.
Více o společnosti HARTMANN – RICO najdete na https://hartmann.info/cs-cz.
Informace o agentuře Grayling Czech Republic na www.grayling.cz, Twitteru, Facebooku a Instagramu.
O společnosti Grayling
Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 kanceláří ve 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanců s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.
V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla otevřena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.