Celosvětová mediální agentura ZenithOptimedia spustila v letošním roce nový výměnný program Live My Life. Ten je určen pro talentované zaměstnance z různých zemí světa, kde má ZenithOptimedia zastoupení. V minulých týdnech se programu účastnil také Zlatko Teskeredžič, který pracuje druhým rokem v pražské kanceláři agentury na pozici Digital Planner. (TZ)
Cílem výměnného programu ZenithOptimediaje vzdělávat talentované zaměstnance agentury napříč zeměmi z různých koutů světa, seznámit je s kulturními odlišnostmi, novými trendy v oboru, obohatit jejich všeobecný rozhled a pomáhat vytvářet nové kontakty v rámci agentury. Každý účastník tak po dobu 2 týdnů doslova žije život svého hostitele. V pracovní den s ním chodí do kanceláře, účastní se schůzek s klienty či dodavateli nebo interních brainstormingů. Ve chvílích volna naopak může poznat běžný život v zemi, kde jeho stáž probíhá. Letošní rok se do programu Live My Life zapojí 72 zaměstnanců z 15 zemí.
V minulých týdnech se projektu zúčastnil také zástupce ZenithOptimedia Prague Zlatko Teskeredžič, který zde pracuje druhým rokem jako Digital Planner. Měl tak jedinečnou příležitost poznat nejen pracovní prostředí v newyorské kanceláři agentury, ale také se seznámit se životem a mentalitou rodilých Američanů.
„V New Yorku jsem strávil 2 týdny a za tu dobu jsem toho zažil opravdu hodně. Poznal jsem spoustu zajímavých lidí z oboru, účastnil jsem se řady schůzek s místními klienty a dodavateli a dozvěděl jsem se mnoho o zdejším životě,“ říká Zlatko Teskeredžič a dodává: „Na programu Live My Life oceňuji také skutečnost, že hostitelem každého účastníka je vždy zaměstnanec z dané země. Já budu v červnu hostit kolegu z Francie.“
„Jsem rád, že jsme mohli Zlatka do USA vyslat. Jsem přesvědčen, že know-how a zkušenosti, které v New Yorku nabral, nepřinesou užitek pouze jemu samotnému, ale celé agentuře a v konečném důsledku také našim klientům,“ říká Tomáš Lauko, generální ředitel ZenithOptimedia Prague.