Praha, 13. prosince 2019 – WiFiAd je inzertní možnost sponzoringu free WiFi hotspotů na vlakových nádražích. Je dostupný na většině krajských nádraží, kde oslovuje převážně mladší cílovou skupinu. Na projektu spolupracuje DigitalAd se společností ČD – Telematika, která dodává internetový signál. DigitalAd pak na těchto hotspotech exkluzivně nabízí reklamní prostor.
Cestující, kteří službu využívají, mají k dispozici nejen WiFi zdarma, ale při čekání na svůj spoj se také můžou zabavit na portálu Informia.cz, na který jsou po připojení k internetu automaticky přesměrováni. Informia.cz poskytuje informační rozcestník s vyhledáváním, předpovědí počasí a se zpravodajstvím z webů vydavatelství VLM.
Zájemcům o inzerci pak projekt WiFiAd nabízí hned několik možností prezentace s celkovým zásahem 1 150 000 RU měsíčně (70% podíl tvoří uživatelé ve věku 18–34 let). Základem nabídky je sponzoring – vstupní stránka, která se zobrazí všem uživatelům při čekání na WiFi připojení, tedy vždy minimálně na 5 vteřin a který lze využít i pro videospot. Sponzoring už úspěšně vyzkoušeli například společnosti Albatros Media, EuroMedia, OKI, s.Oliver nebo třeba Olomoucký kraj. Realizované kampaně dosáhly nadprůměrné CTR účinnosti (aktuálně 3,41 %) a i bounce rate se u nich drží na velmi nízké úrovni.
U ostatních reklamních formátů na portálu Informia.cz lze volit oslovení uživatelů také programaticky. Vedle bannerové inzerce (sticky a square) je možné využít i obrazovo textové prezentace v sekci Doporučujeme.
„Reklamní sekce Doporučujeme přímo navazuje na yield aktivity, které DigitalAd má, a je k dispozici primárně klientům, kterým agentura spravuje reklamní prostor. Zároveň je vhodným podporujícím doplňkem k hlavnímu WiFiAd formátu – sponzoringu,” říká Jan Vobecký, jednatel společnosti DigitalAd.
V příštím roce pak DigitalAd plánuje rozšířit WiFiAd i do velkých nákupních center a do sítí čerpacích stanic.
O DigitalAd, s.r.o.
Agentura DigitalAd oslaví v dubnu 2020 tříleté výročí. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Vedle zkušeností a širokého záběru staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří společnosti OKI, Albatros Media, Prague Pride, Internet CZ či Scio.