“Uber jezdí Boltem”. Bolt spustil v Praze novou marketingovou kampaň

“Paní Uber jezdí s Boltem” –  tento slogan se objevil na outdoorových reklamních plochách v Praze jako součást nové marketingové kampaně mezinárodní přepravní aplikace Bolt. Její tváří je podle Boltu spokojený uživatel.

Bolt 1.jpg

Bolt vsadil na to, že nejlepšími ambasadory značky jsou sami její spokojení uživatelé. Hlavní myšlenkou kampaně tedy je oslovení cestujících a jejich zapojení do kampaně. Jedním z nich je také paní Lidia Uber. Kromě toho, že Lidia Uber využívá služby Boltu, pyšní se příjmením shodným s názvem konkurenční společnosti. Toho se rozhodla platforma Bolt využít a vytvořila tuto originální kampaň. 

V souladu se svým mottem “Jezděte chytře” se společnost Bolt řídí i ve svých dalších aktivitách. Namísto toho, aby utrácela za oslovování celebrit s nabídkou stát se tváří značky Bolt, rozhodla se zapojit právě své uživatele a ušetřené peníze pak investovat efektivnějším způsobem. Kampaň má také sloužit jako vtipné upozornění na to, že s Boltem jezdí normální lidé, tedy stejní jako ti, které každodenně potkáváme na ulici.

Vizuály na zastávkách MHD jsou k vidění do 13. ledna. V rámci kampaně je v blízkosti autobusové zastávky Na Knížecí na Andělu vyvěšena velká plachta s vizuálem, která je identická s těmi na autobusových a tramvajových zastávkách. Kolemjdoucí ji zde budou moci vidět až do 31. 1. 2020. Součástí kampaně bude také online komunikace na sociálních sítích a firemním blogu. 

Za kampaní stojí Brand Manager Boltu Maksymilian Granat-Malicki, který vytvořil i tu loňskou, která poukazovala na to, že Bolt šetří na všem nepodstatném a investuje pouze do důležitých věcí. Kampaň využívající partnerství s ambasadorkou Boltu Lidií Uber proběhla již během loňského roku v Polsku a díky jejímu úspěchu bylo rozhodnuto o jejím zopakování také v Česku.

Společnost Bolt se navíc rozhodla velkoplošnou plachtu vyvěšenou na Andělu po skončení kampaně smysluplně využít. “Chceme dělat věci, které mají smysl. Je pro nás důležité jednat efektivně a účelně, a proto raději než aby se plachta po skončení kampaně vyhodila, rozhodli jsme se ji dále využít. Plachta poputuje jako dar psímu útulku Bouchalka, který pro ni najde další využití. V duchu naší kampaně “Jezděte chytře” se vždy snažíme přemýšlet, jak efektivně využít všechny prostředky. Takhle pomůžeme pejskům v útulku a ulevíme přírodě,” říká Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu.

O Boltu

Aplikace Bolt, dříve známá jako Taxify, je přední evropská přepravní platforma, která se snaží o to, aby doprava ve městě byla jednodušší, rychlejší a spolehlivější.

Byla založena v roce 2013 Markusem Villigem. Je jednou z nejrychleji rostoucích přepravních platforem v Evropě a Africe. Investovaly do ní firmy jako Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital a spoluzakladatel společnosti TransferWise Taavet Hinrikus.

Bolt má více než 25 milionů uživatelů ve více než 30 zemích po celém světě.

Více informací zjistíte na www.bolt.eu.