Praha, 5. února 2020 – Mediální agentura DigitalAd přichází s novým unikátním projektem. Interaktivní nástroj
Media-plan.cz umožňuje marketérům jednoduše sestavit mediální plán kampaní. Freelance marketéři, agentury i firmy mohou nástroj využívat zdarma.
„Náš nový nástroj jsme vyvinuli tak, aby vyhovoval jak začátečníkům v oblasti reklamy, tak potřebám zkušených marketérů,“ říká Petr Mácha, jednatel agentury DigitalAd.
V rámci interaktivního webu Media-plan.cz je možné naplánovat kampaně se zahrnutím on-line reklamy, reklamy v tištěných médiích, TV i outdoor. Mediální plán obsahuje konkrétní formáty, termíny i geografické cílení. Pro zjednodušení a zejména pro uživatele, kteří s mediálním plánováním nemají mnoho zkušeností, nástroj nabízí tzv. ukázkové mediaplány, např. lokální kampaň pro propagaci kulturní akce, regionální kampaň například při otevření obchodu, provozovny nebo celostátní brandové kampaně při uvedení nového produktu nebo značky. V plánu jsou uvedené orientační ceny jednotlivých formátů.
„V rámci pilotního testování nástroje jsme získali pozitivní zpětnou vazbu od našich klientů z řad firem i agentur a od marketérů, se kterými spolupracujeme. Na základě našich zkušeností jsme také doplnili ukázkové mediaplány,“ doplňuje Mácha.
Za nástrojem pro mediální plánování následně stojí podpora ze strany agentury DigitalAd, na kterou se marketéři mohou nezávazně obrátit při řešení konkrétní kampaně, pro finální nacenění jednotlivých formátů, pomoc při nákupu reklamy atd.
O DigitalAd, s.r.o.
Agentura DigitalAd je na trhu již tři roky. Byla založená v roce 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Albatros Media, Auviex, Prague Pride, Internet CZ či Scio.