Mediální skupina MAFRA nadále čtenářsky dominuje v segmentu časopisů životního stylu pro ženy, potvrdil aktuální Media projekt

Lifestylové tituly pro ženy z portfolia mediální skupiny MAFRA stále bodují. Podle aktuálních výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí roku 2019 je časopis Žena a život jedničkou ve čtenosti, časopisy Cosmopolitan a Harper´s Bazaar získávají další čtenářky a čtenáře. Každé vydání čtrnáctideníku Žena a život, který letos oslaví 26 let svého působení na trhu a je lídrem ve své kategorii, si přečte téměř čtvrt milionu čtenářek a čtenářů (231 tisíc). 

Čtenářská oblíbenost časopisu Žena a život je dána jedinečnou koncepcí v podobě původních publicistických textů, které se snaží mapovat současný život moderní ženy pomocí autentických příběhů. Nedílnou součástí jsou pravidelné tématické přílohy – např. Chuťovka, Harmonie, Erotika a další. 

Meziročně roste čtenost dalších dvou lifestylových titulů pro ženy: 

  • Měsíčník Cosmopolitan, nejprodávanější světový časopis pro sebevědomou ženu, dosáhl za sledované období 111 tisíc čtenářů a čtenářek na vydání. 
  • Měsíčník Harper´s Bazaar, nejprestižnější a nejdéle vydávaný módní časopis na světě, pak oslovuje 49 tisíc čtenářek a čtenářů na vydání. 

Zdroj: Media projekt za 2. pololetí 2019

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty, od deníků s vkládanými magazíny, přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma, po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.