Objem hovorů uskutečněných přes platformu Rakuten Viber vzrostl v důsledku pandemie na čtyřnásobek

Přední aplikace pro zasílání zpráv a uskutečňování hovorů zaznamenává v průběhu globální pandemie navýšení aktivity uživatelů 

Praha, 7. dubna, 2020 — Rakuten Viber, jedna z předních komunikačních platforem na světě, navýšila svoji kapacitu pro klíčové služby a vytvořila několik iniciativ s cílem posílit soudržnost lidí a udržet jejich psychickou pohodu v době globální pandemie COVID-19. Výsledkem těchto aktivit je nárůst využívání služeb komunikační platformy po celém světě. 

V posledních týdnech zaznamenala aplikace Viber nárůst aktivity uživatelů v rámci celé platformy. Nejpopulárnějšími nástroji jsou v současné době komunikační možnosti, které aplikace nabízí – hlavně skupinové zprávy a hovory. Skupinových zpráv bylo v porovnání s posledním týdnem v lednu posláno o 134 % více. Počet přijatých skupinových hovorů se u průměrného uživatele navýšil v posledních dvou týdnech o 370 %. Průměrná angažovanost v komunitách vzrostla o 78 % a to v souvislosti s projekty, jakými je například aktuální zpravodajství deníku Washington Post. Přispívají k tomu také další iniciativy, které vznikly s cílem šířit užitečné informace mezi uživateli Viber v době, kdy jsou osobní kontakty omezené na minimum. 

Od vypuknutí pandemie COVID-19 došlo k: 

  • Navýšení počtu denních aktivních uživatelů Viber o 18 % v průběhu března;
  • Počet nových uživatelů, kteří se do aplikace registrují každý den je vyšší o 25 %; 
  • Hovory přes aplikaci jsou delší – délka hovorů se protáhla o 35 %;
  • Lidé také posílají o 75 % více videí. 

V této složité době děláme vše pro to, abychom pomohli učitelům a studentům, kolegům, partnerům, přátelům a rodinám zůstat v nepřetržitém kontaktu. Naši uživatelé na nás spoléhají a my budeme nadále vylepšovat jejich možnosti, jak komunikovat svobodně a bezpečně, řekl Djamel Agaoua, CEO Rakuten Viber. 

Novinky týkající se aplikace zahrnují:

  1. Navýšení počtu účastníků skupinových hovorů z pěti osob na dvacet osob;
  2. Rozeslání zprávy o důležitosti naslouchat zdravotním doporučením několika milionům uživatelů Viber ve 22 jazycích;
  3. Spuštění chatbota společně s WHO s cílem oddělit fakta o koronaviru od dezinformací. Viber také se stejným cílem spolupracuje s Unicef U-Reports na dodávání novinek a informací v reálném čase v několika jazycích;
  4. Vytvoření oficiálních komunit pro šíření oficiálních informací o COVID-19 spolu s relevantními institucemi ve 12 zemích. Uživatelé tak mohou dostávat oficiální a důvěryhodné informace o pandemii a relevantních opatřeních;
  5. Spuštění nové “zůstaňte doma” samolepkové kampaně s cílem zabavit uživatele I v této složité době.

Nejnovější informace o aplikaci Viber jsou pro vás vždy připraveny v oficiální komunitě Viber Czech Republic. Zde se dozvíte novinky o nástrojích v naší aplikace a můžete se také zúčastnit zajímavých anket. 

O platformě Rakuten Viber

V Rakuten Viber spojujeme lidi. Bez ohledu na to, kdo jsou nebo odkud jsou. Naše celosvětová uživatelská základna má přístup k řadě funkcí, jako jsou individuální rozhovory, videohovory, skupinové zasílání zpráv, novinky a diskuze se svými oblíbenými značkami a celebritami. Našim uživatelům zajišťujeme bezpečné a svobodné prostředí pro sdílení svých emocí.

Rakuten Viber je součástí Rakuten Inc., světového lídra v oblasti elektronického obchodu a finančních služeb. Jedná se o oficiální komunikační kanál týmu FC Barcelona a oficiálního partnera pro rychlé zasílání zpráv a volání týmu Golden State Warriors.

Připojte se k Viber ještě dnes a užijte si nejlepší komunikační zážitek na světě!

Zajímají vás další informace o Rakuten Viber? Naleznete je zde brand center