Praha, 14. dubna 2020 – Služba Můj Balíkonoš, která umožňuje doručování zásilek pro fyzické osoby, znovu rozjíždí svou činnost a pomáhá objednat přepravu bez nutnosti vycházet z domu. Reaguje tak na vzrůstající poptávku po službách, které je možné využívat přímo z domova. Objednání přepravy i platby probíhají online na webu muj.balikonos.cz, hned druhý den si kurýr balík vyzvedne a následující den jej doručí na určené místo. Služba zároveň v pandemické krizi umožňuje přepravu pro neziskové organizace za zvýhodněných podmínek.
“Podle našich zjištění vzrůstá poptávka po službách, které se dají snadno zařídit jednoduše přímo z pohodlí domova. Proto jsme se rozhodli obnovit službu Můj Balíkonoš, která umožňuje odeslání jakéhokoliv balíčku bez potřeby kamkoliv vycházet,” říká Martin Jareš, zakladatel služby.
Můj Balíkonoš vznikl už v roce 2015 a za tři roky trvání přes něj lidé poslali tisíce zásilek. V roce 2018 služba pozastavila svou činnost. Zakladatel Martin Jareš službu znovu zprovoznil, aby nyní pomohla lidem jednoduše objednávat převoz zásilek napříč Českou republikou. “Přepravců je na trhu dostatek a jejich služby jsou ve většině případů kvalitní, ale ani ti největší dosud nenabízeli skutečně jednoduché objednání přepravy pro fyzické osoby. To jsme se rozhodli se službou Můj Balíkonoš změnit,” tvrdí zakladatel projektu.
Jareš zároveň plánuje za zvýhodněných podmínek nabídnout službu neziskovým organizacím, které pomáhají v pandemické situaci. “Už proběhla první jednání a vypadá to, že bychom brzy mohli rozjet první konkrétní spolupráce s neziskovými organizacemi, které v této době potřebují přepravovat zásilky více než kdy dřív. Zároveň chceme v dlouhodobém horizontu službu rozvíjet tak, aby už v blízké době nabídla doručení do celé Evropy,” říká Jareš.