Společnost Lidl vychází vstříc svým zákazníkům. Rozšířila totiž sortiment chlazených hotových jídel ve svých prodejnách. Nově je ve stálé nabídce 18 druhů takzvaných hotovek. Zákazníci mají na výběr tradiční pokrmy české kuchyně i lehčí jídla včetně těch vegetariánských. Vybere si tak každý.
Rozšířením nabídky Lidl reagoval na rostoucí zájem zákazníků, který ovlivnily zejména následky koronavirové pandemie. Spousta zaměstnanců začala pracovat z domova, na základě nařízených opatření byly uzavřeny nejen školy, ale také všechny restaurace, u kterých se navíc očekává, že jejich rozjezd bude pozvolný. „To se projevilo také v poptávce po hotových pokrmech, které jsou oblíbené pro svoji snadnou a rychlou přípravu,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.
Mezi nejoblíbenější hotovky patří svíčková na smetaně s houskovým knedlíkem a rajská omáčka s hovězím masem a kolínky. Nově jsou v nabídce kuře na paprice s těstovinami, vepřový řízek s bramborovým salátem, segedínský guláš s houskovým knedlíkem, zbojnický vepřový závitek s rýží, halušky se zelím a uzeným masem a nebo vepřová pečeně se zelím a houskovým knedlíkem. „Abychom pokryli zvýšenou poptávku, rozšířili jsme dodavatelskou síť o další českou společnost Astrafood, která zásobovala jídelny a gastro provozy,“ doplňuje Holá.
Lidl v sortimentu hotovek boduje také cenou. Ceny pokrmů začínají od 49,90 Kč. České klasiky se pak prodávají za 69,90 Kč.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 257 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika