Každá krize je zároveň příležitostí k růstu, což platí obzvláště u akcií a dalších investičních instrumentů. Kdo by nakoupil hlavní akciové indexy kolem 20. března, tři měsíce poté mohl mít čtyřicetiprocentní výnos v kapse. A nejen o tom je nový Magazín E15 mediálního domu Czech News Center.
Magazín E15 Jak vydělat v těžkých časech myslí ale na všechny, nejen na hráče na kapitálových trzích. Najdete v něm třicet rad, jak v současné době nejen nepřijít o peníze, ale dokonce si z této krize nějaké odnést. A spoustu dalšího inspirativního čtení.
Mimo jiné v něm přinášíme rozhovor s miliardářem Pavlem Krúpou, který se řídí heslem: „Když slyšíte na burze buy, buy, buy, měli byste říct bye.“
Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Věnovat se jim budeme na pěti konferencích: první se bude konat 1. července a hlavním tématem budou reality, druhá bude 10. září a věnována je eko-byznysu, třetí se uskuteční 24. září na téma rodinné bohatství, čtvrtá o měsíc později, 22. října, a bude se věnovat novým technologiím. Poslední letošní konference se bude konat 5. listopadu na téma móda v Česku.
Pro letošní rok se čtenáři mohou těšit na další magazíny věnované inovacím a novým technologiím, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů spolu s žebříčkem top žen v byznysu.
Magazíny jsou k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz/e15magazin.
CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.