V květnovém vydání časopisu Cosmopolitan z portfolia mediální skupiny MAFRA odstartoval už 5. ročník Cosmopolitan Beauty Awards. Tuto prestižní soutěž o nejlepší kosmetický přípravek na trhu pořádají národní edice Cosmopolitanu po celém světě. České vydání časopisu vneslo do soutěže už od počátku unikátní prvek: O vítězích rozhodují v on-line hlasování samy čtenářky a tento interaktivní způsob zapojení se do soutěže každoročně vyvolává mimořádný zájem. Letos bylo zaznamenáno rekordních 82 152 unikátních hlasů pro nominované kosmetické přípravky.
„V době koronavirové izolace jsme se rozhodli ještě více posílit on-linový aspekt soutěže a zapojit do testování soutěžních přípravků desítky českých influencerek v roli Cosmopolitan Beauty Ambasadorek. Ty prostřednictvím svých sociálních sítí oslovily celkem 600 000 sledujících. Díky tomu jsme letos zaznamenali rekordní počet hlasů, a to téměř třikrát vyšší než vloni. S ohledem na situaci ve světě představuje inovaci také způsob vyhlášení výsledků soutěže. Kromě oznámení vítězů v červencovém vydání Cosmopolitanu jsme ve spolupráci s hudební televizí ÓČKO TV natočili také speciální pořad, díky němuž se o vítězích dozví ještě více mileniálek z řad našich čtenářek,” komentuje průběh Cosmopolitan Beauty Awards 2020 šéfredaktorka časopisu Cosmopolitan Sabrina Karasová.
Vzhledem k mimořádným okolnostem letos Cosmopolitan namísto tradiční akce k vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií Cosmopolitan Beauty Awards 2020 připravil speciální pořad, který v úterý 30. června od 18 hodin odvysílá hudební televize ÓČKO TV.
Moderátorkou pořadu bude modelka Kristýna Schicková a kromě Cosmopolitan Beauty Awards Ambasadorek jako hosté vystoupí také youtuberka Not So Funny Any, zpěváci Adam Mišík, Amco a Debbi a rapperka Sharlota. O pořadu se tak díky jejich sociálním sítím dozví téměř milion sledujících.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.