Praha, 27. dubna 2015 – Diskusní platforma Eshopista, která představuje veřejnosti úspěšné osobnosti české e-commerce, startuje v dubnu svůj 2. ročník. Ten přinese řadu novinek ve formátu diskuse. Prvním hostem bude již 29. dubna Tomáš Čupr, zakladatel projektů Slevomat.cz nebo Rohlik.cz. (TZ)
Diskuse Eshopista, jejímž pořadatelem je konzultační společnost ACOMWARE, si za první rok vybudovala dobré renomé nejen u odborné veřejnosti. „Vděčíme za to především zajímavým hostům. Pozvání přijali majitelé úspěšných firem jako Parfums.cz nebo CZC.cz, kteří jinak na veřejnosti příliš nevystupují. Na našem setkání však prozradili řadu zákulisních informací,“ vysvětluje Magda Divišová, manažerka projektu. Doposud přilákala všechna setkání Eshopista celkem více než 1 200 hostů z řad marketérů, podnikatelů i novinářů.
V druhém ročníku přichází Eshopista s řadou novinek. Jednou z nich jsou expertní kluby. „Zájemci budou mít možnost potkat se s naším hostem v užším kruhu lidí a klást mu jakékoliv otázky, které je napadnou,“ vysvětluje Magda Divišová. Návštěvníci diskuse se mohou dále těšit na partnerské workshopy nebo speciální letní a zimní akce. Nově se partnery diskuse Eshopista stali například Ford a Komerční banka.
Prvním hostem druhého ročníku diskuse Eshopista bude již 29. dubna Tomáš Čupr, zakladatel projektů Slevomat.cz, Damejidlo.cz nebo Rohlik.cz. Tomáš například prozradí, jak vznikly nápady na jeho projekty nebo jak vypadá běžný den v online supermarketu Rohlik.cz. „Na akcích jako Eshopista se mi líbí, že rozvíjí zdejší e-commerce ekosystém. Sdílení zkušeností je dobrá věc. Já teď díky Rohliku sbírám obrovské zkušenosti v online prodeji potravin, který je obecně považován za velký oříšek. Ať už je to logistika či využití personalizace a velkých dat – na Eshopistovi budu mluvit o tom, co máme v plánu, abychom v příštím roce překonali 1 miliardu Kč obratu,“ říká Tomáš Čupr.
Registrace k účasti na setkání s Tomášem Čuprem je otevřena do 28. dubna. Registrovat se můžete zde.
O projektu Eshopista.cz
Eshopista je otevřenou diskusní platformu, která přináší praktické zkušenosti internetových podnikatelů. Díky konceptu moderované diskuse 1 na 1 nabídne unikátní pohled na úspěšné i neúspěšné příběhy diskutujících, které doposud nebyly veřejně prezentovány. Posluchač díky tomu získá nejen inspiraci pro vlastní podnikání, ale především konkrétní poznatky o fungování české e-commerce.
- 120 minut moderované diskuse 1 na 1
- Jeden známý eshopista a jedno hlavní velké téma + vaše dotazy
- Přibližujeme velké příběhy – sledujte videa, rozhovory a články
- Networking mezi leadery e-shopů a partnery projektu
Partneři projektu
Organizátorem projektu je konzultační společnost ACOMWARE, hlavními partnery Asociace pro elektronickou komerci a nákupní rádce Heureka.cz. Dalšími partnery projektu jsou společnosti Ford, Komerční banka, Cígler software, DPD, Skrz.cz, OnlinePeople, Twisto, Programia, Zásilkovna, Oxy Online, Shopsys, VIVnetworks, Monkey Data, VS Hosting.
O společnosti ACOMWARE s.r.o.
ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 12 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.
Tým tvoří více než 35 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.