Nová podzimní reklamní kampaň Aukro.cz

Největší nákupní galerie českého internetu Aukro.cz připravila na letošní podzim novou reklamní kampaň, soustřeďující se na poslední trend při nakupování na Aukru: osmdesát procent obchodních transakcí tvoří nákupy nového zboží od výrobců či přímých prodejců. Kampaň tak formuluje jasnou a jednoduchou myšlenku – na Aukru je k dostání totéž, co ve všech “kamenných” nákupních centrech – tedy široký výběr nových a atraktivních produktů (od kabelky po Ipad), které navíc kupující pořídí rychle a jednoduše přes Kup teď.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nt02Ty0w_cc&w=425&h=350]

Kampaň vytvořila reklamní agentura Konektor. Hlavním protagonistou první části kampaně je známý beatboxer a performer Jesus. (tiskové sdělení, 14.10.2010)