O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči

Telefónica Czech Republic vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistůje je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů. Zákazníci, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech, se s nimi snadno spojí na profilu O2 CZ na FacebookuTwitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby. (TZ)

„V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuhle chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.

Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích: