Alcatel-Lucent odměnil „Hrdiny péče o zákazníky“

Společnost Alcatel-Lucent udělila na pražské uživatelské konferenci G-Force ceny za nejlepší péči o zákazníky: „Hrdinové péče o zákazníky“ (Customer Service Heroes). Oceněni byli pracovníci z regionu střední a východní Evropy, kteří udělali pro zákazníky něco velmi neobvyklého nad rámec svých pracovních povinností. Konference G-Force se každoročně zaměřuje na novinky v oblasti péče o zákazníky a kontaktních center. (TZ)

Zachránil mentálně postiženou dívku

Vítězem se stal Ahmed Shalaby, manažer péče o zákazníky společnosti Vodafone Egypt. Pomohl nalézt mentálně postiženou dívku, která se ztratila během loňských občanských nepokojů v Egyptě. Na společnost se tehdy obrátila zoufalá rodina s prosbou o pomoc při nalezení mentálně postižené dcery, která se během nepokojů ztratila. Jediné telefonní číslo, na které dívka dokázala zavolat, bylo odpojeno. Shalabymu se podařilo překonat byrokracii, číslo znovu zprovoznit a dívku s rodinou spojit.

Dalším oceněným byl Daulet Kunenov, specialista ruské společnosti Telecom-Express, který zákazníkovi pomohl stihnout svatební obřad. Zajistil pro něj vhodné vlakové spojení, které mu umožnilo rychle urazit 7000 kilometrů z Petrohradu do Vladivostoku, kde se obřad konal. Posledním výhercem byla Nuria Jiménez Remachová, manažerka péče o zákazníky ve španělské společnosti Catsa. Ta navzdory řadě potíží a hodinám práce navíc zákazníkovi pomohla zprovoznit rozbitou anténu. Původně nespokojený zákazník zůstal firmě věrný i do budoucna.

Technologie nemohou nahradit člověka

Příběhy oceněných pracovníků dokazují, že ani nejmodernější technologie nemohou vždy nahradit lidskou účast při řešení každodenních požadavků zákazníků. „O tom, jestli služby budou špatné, uspokojivé či vynikající, často rozhodují svým přístupem pouze pracovníci péče o zákazníky,“ řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent, a dodal: „Nikdy nesmíme ztratit ze zřetele lidský prvek, a to i tehdy, když pomáháme firmám využít nejnovější technologii tak, aby mohly co nejlépe sloužit svým zákazníkům.“

Konference G-Force je určena zejména uživatelům technologického řešení Genesys, které více než dvacet let pomáhá firmám zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat efektivitu provozu kontaktních center.

***

O společnosti Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent (Euronext Paříž a NYSE: ALU) je osvědčeným celosvětovým partnerem poskytovatelů služeb, firem a strategických odvětví, jako je obranný průmysl, energetika, zdravotnictví, doprava i státní správa. Společnost nabízí koncovým uživatelům řešení v oblasti hlasové, datové i video komunikace. Společnost je lídrem v segmentu pevných, mobilních a konvergovaných širokopásmových sítí, IP a optických technologií, aplikací a služeb. Alcatel-Lucent využívá obrovských vědeckých zkušeností společnosti Bell Labs, jedné z největších výzkumných firem v odvětví komunikací. Alcatel-Lucent působí ve více než 130 zemích světa, je nejzkušenější globální firmou ve svém odvětví a působí jako lokální partner s globálním dosahem. V roce 2010 dosáhla společnost Alcatel-Lucent příjmů ve výši 16 miliard eur, sídlí ve Francii a její ústředí se nachází v Paříži. Více informací o společnosti Alcatel-Lucent najdete na internetové stránce http://www.alcatel-lucent.com, novinky si můžete přečíst na blogu na adrese http://www.alcatel-lucent.com/blog, případně nás můžete sledovat na Twitteru (http://twitter.com/Alcatel_Lucent).