Alcatel-Lucent oslavil na Genesys G-Force 20 let inovací v aplikacích pro klientské služby

Začátkem června uspořádala společnost Alcatel-Lucent v Praze svou výroční konferenci G-Force. V rámci programu oslavila dvacet let vývoje v softwaru pro klientská a kontaktní centra Genesys. V roce 1990 byl vyvinut první CTI (computer telephony integration) produkt na trhu a aplikace pro tuto platformu se dodnes udržely na špičce vývoje služeb zákaznických kontaktních center.   (TZ)

Na konferenci G-Force měli zákazníci možnost se s ostatními podělit o své zkušenosti. Prezentovaly se také případové studie, ve kterých byly zvýrazněny hlavní technologické milníky za uplynulých dvacet let. Návštěvníci se také společně s organizátory vydali na exkurzi do budoucnosti, ve které se představila nová generace řešení kontaktních center pro služby zákazníkům.

Vývoj kontaktních center:

1990–2000: Nástup CTI a přesun k vícekanálovým kontaktním centrům na platformě Genesys Customer Interaction Management (CIM)

2000–2010: Nová generace samoobslužných a řeč podporujících aplikací Genesys Voice Platform and Intelligent Customer Front Door (iCFD)

2010 a dále: Rozšíření zákaznických služeb do back office, na mobilní zařízení, sociální sítě, a to prostřednictvím Genesys Intelligent Workload Distribution (iWD), eServices a Social Engagement

Genesys 8 Suite přináší zcela nový pohled na inovace v klientských službách

Součástí konference bylo také představení softwarového řešení Genesys 8, které je určeno pro řešení kritických aplikací kontaktních center firemních zákazníků. Nabízí jednotnou komunikaci s klienty napříč různými kanály a kontaktními místy. Komunikace prostřednictvím různých kanálů nabídne klientům větší komfort díky integrovanému konverzačnímu a kontextovému manažeru. Ten je schopen synchronizovat veškeré interakce se zákazníkem – od osobního kontaktu až po kontakt prostřednictvím zákaznického centra, internetu, mobilního zařízení nebo sociálních sítí.

„Řešení kontaktních center Genesys už 20 let mění a zkvalitňuje způsob komunikace mezi firmou a jejími klienty. S uvedením nové release G8 jsme posílili vysoce individualizované způsoby komunikace s klienty, a to napříč různými komunikačními platformami. A to jak na straně hardwaru – rozšířením tradiční TDM či IP o podporu iPhonu nebo mobilních telefonů na platformě Android. Na druhé straně je to pak rozšíření podpory a integrace se sociálními sítěmi typu Facebook nebo Twitter,“ řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

***

O společnosti Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent (Euronext Paříž a NYSE: ALU) je osvědčeným celosvětovým partnerem poskytovatelů služeb, firem a strategických odvětví, jako je obranný průmysl, energetika, zdravotnictví, doprava i státní správa. Společnost nabízí koncovým uživatelům řešení v oblasti hlasové, datové i video komunikace. Společnost je lídrem v segmentu pevných, mobilních a konvergovaných širokopásmových sítí, IP a optických technologií, aplikací a služeb. Alcatel-Lucent využívá obrovských vědeckých zkušeností společnosti Bell Labs, jedné z největších výzkumných firem v odvětví komunikací. Alcatel-Lucent působí ve více než 130 zemích světa, je nejzkušenější globální firmou ve svém odvětví a působí jako lokální partner s globálním dosahem. V roce 2010 dosáhla společnost Alcatel-Lucent příjmů ve výši 16 miliard eur, sídlí ve Francii a její ústředí se nachází v Paříži. Více informací o společnosti Alcatel-Lucent najdete na internetové stránce http://www.alcatel-lucent.com, novinky si můžete přečíst na blogu na adrese http://www.alcatel-lucent.com/blog, případně nás můžete sledovat na Twitteru (http://twitter.com/Alcatel_Lucent).