KAKTUS Software: efektivita práce softwarových vývojářů roste díky flexibilním formám práce

Společnost KAKTUS Software, jedna z předních společností na trhu informačních technologií, dosahuje výraznější efektivity díky podpoře flexibilních forem práce a komunikačních systémů typu videokonferencí. Díky tomu může firma pracovat pro zákazníky za méně nákladů, které by jinak musela vydat při tradičních pracovních postupech. (TZ)

Například podle průzkumu společnosti Regus lze s pomocí moderních pracovních postupů a komunikačních technologií snížit náklady na práci až o 50 %. „Pro naše softwarové vývojáře není důležitá pravidelná docházka a potřeba si „odsedět svých 8 hodin“ v kanceláři, ale výsledek, tj. splnění daného úkolu,“ říká Dalibor Němec, výkonný ředitel společnosti KAKTUS Software. „Proto dáváme důvěru a prostor pro kreativní tvorbu svým zaměstnancům např. formou práce z domova, pružným nastavením pracovní doby nebo prostřednictvím využití moderních komunikačních prostředků.“

  1. KAKTUS Software šetří jednak náklady na dojíždění pracovníků do práce a zpět domů, šetří tím také jejich čas, zvyšuje pracovní komfort a navíc nemusí zvyšovat své náklady na pronájem pracovních prostor rozšiřováním kancelářských ploch. „Úspora spojená s každodenním dojížděním jednotlivého zaměstnance představuje více než 5 hodin týdně, tj. v souhrnu za rok více než 10 dní, což je vlastně pracovní volno navíc poskytované našim zaměstnancům jako jeden z bonusů,“ upřesňuje Dalibor Němec. Při komunikaci nad projekty pracovníci využívají moderní komunikační nástroje typu Skype, Webex a skupinu interních informačních a komunikačních nástrojů.

  1. Součástí nástrojů pro zvýšení produktivity jsou také videokonference, které KAKTUS Software využívá ve spojení s obchodními aktivitami zejména se zahraničím. KAKTUS Software tímto způsobem spolupracoval se svým zákazníkem například v rámci výzkumného a vzdělávacího projektu African Origins pro americkou Emory Univerzitu na tvorbě interaktivního webového portálu. Portál umožňuje na základě textového či zvukového záznamu získat data o původu amerických obyvatel v souvislosti s transportem původních afrických obyvatel do Spojených států.

„Při projektu pro Emory Univerzitu v Atlantě se nám osvědčila forma komunikace právě pomocí techniky videokonference, a to ve všech fázích projektu, kdy jsme ocenili především úsporu času a cestovních nákladů – takto jsme dle našich odhadů ušetřili 35 % nákladů, především na cestování,“ řekl Dalibor Němec. „Konferenční video hovory využíváme především s mezinárodními obchodními partnery, kteří jsou zvyklí používat tento systém ke komunikaci.“

O KAKTUS Software

KAKTUS Software je jednou z předních společností na trhu informačních technologií, a to již od roku 1997. Dlouhodobě a cíleně se zaměřuje na poskytování komplexních služeb v oboru informačních technologií. Společnost se hlavně zaměřuje na vývoj systémů založených na internetových a intranetových technologiích. Veškerá činnost směřuje k jedinému cíli a tím je spokojený zákazník. Prostředkem k dosahování tohoto cíle je poskytování jedinečných a samozřejmě nejvhodnějších řešení pro každého individuálního zákazníka. To vše v duchu firemního sloganu „Jedinečná řešení pro jedinečné zákazníky“. K tomu KAKTUS Software využívá nejnovějších technologií dostupných na trhu IT. Díky těmto nástrojům dokáže snáze analyzovat, specifikovat a nalézat právě taková řešení, která se pak pro zákazníky stávají přínosem v podobě zvýšené výkonnosti, snížených nákladů, zvýšené konkurenceschopnosti a zvýšené kvality nabízených služeb. Zákazníci KAKTUS Software tvoří široké portfolio zahrnující nejen malé a střední podniky, ale také giganty z oborů telekomunikací, obchodu, pojišťovnictví, logistiky, dopravy a dalších odvětví. Více informací o společnosti lze nalézt na www.kaktus.cz.