Virtuální garáž pojišťovny Generali přitáhla na Facebooku 123 655 unikátních hráčů – vítěz se dnes projel Hummerem

Facebooková aplikace Virtuální garáž pojišťovny Generali přilákala v soutěžním období 123 655 unikátních hráčů. Její vítěz dnes převzal hlavní výhru, kterou byla hodinová jízda na terénním okruhu v legendárním Hummeru. Současně si odnesl model v poměru 1:6 na dálkové ovládání. S počtem takřka 75 tisíc fanoušků je pojišťovna Generali 16. značkou a vůbec nejúspěšnější finanční institucí na českém Facebooku. (TZ)

„Sociální sítě včetně Facebooku jsou primárně o komunikaci. Přirozeně nás proto zajímá možnost přímé interakce s konkrétními lidmi, protože právě lidé jsou pro Generali klíčovou hodnotou. Ať už se jedná o stávající či potenciální klienty, obchodní partnery nebo zaměstnance,“ dodává Filip Kahoun, marketingový ředitel pojišťovny Generali.

„Z pohledu Generali byla Virtuální garáž úspěšná nejen zapojením velkého počtu hráčů, kteří ji hráli na denní bázi a mohli se seznámit se značkou Generali, ale také ziskem 60 tisíc nových fanoušků na Facebooku. Jejich engagement potvrzuje na dva a půl tisíce fotografií, které zaslali do paralelní soutěže,“ říká Kamila Písecká, manažerka online marketingu pojišťovny Generali.

Virtuální garáž se hrála o ceny od 19. ledna do 30. dubna letošního roku. Výhercem se mohl stát hráč, který v uvedeném období nakoupil do své virtuální garáže nejvíce aut a na virtuálním kontě mu zůstala nejvyšší částka. Virtuální peníze si hráči vydělávali v automobilových závodech, na které mohli anonymně vyzvat své protihráče. Za každý vyhraný závod získali dvojnásobek vsazené částky. Za virtuální peníze mohli dále vylepšovat svá auta tuningem. Náhodně do hry vstupovali zloději, kteří hráčům vykradli jejich Virtuální garáž. Protože všichni hráči měli virtuální havarijní pojištění pojišťovny Generali, nevznikla jim žádná škoda a mohli ve hře nerušeně pokračovat dál.

Na vítěze Virtuální garáže čekala hodinová projížďka na terénním okruhu v legendárním Hummeru a jeho model na dálkové ovládání v poměru 1:6. Druhý hráč v celkovém pořadí získal kartu CCS nabitou na 2 tisíce korun. Hráč na třetím místě vyhrál MP3 Walkman Sony. Paralelně s Virtuální garáží běžela fotografická soutěž, do které mohli hráči zasílat fotografie svých vlastních aut. Dvacet nejlepších bylo odměněno karta CCS nabitá na 300 korun. Na soutěžní email přišlo přes dva a půl tisíce fotografií.

Zajímavosti (za soutěžní období od 19. ledna do 30. dubna 2011):

  • Počet unikátních hráčů: 123 655

  • Počet odjetých závodů: 10 500 000

  • Počet aut ve sbírkách: 329 561

  • Hodnota aut ve sbírkách ve virtuálních penězích: 1 433 694 531 028

  • Virtuální peníze mimo hodnoty aut ve sbírkách: 1 339 155 931 922

Odkazy:

Generali Pojišťovna a.s. je součástí Generali PPF Holdingu B.V., který působí ve 14 zemích střední a východní Evropy. Generali PPF Holding spravuje prostřednictvím svých dceřiných společností aktiva ve výši 15 miliard euro a poskytuje v regionu služby více než 13 milionům klientů. Generali PPF Holding má sídlo v Nizozemsku a jeho hlavní organizační pobočka sídlí v České republice v Praze. Generali PPF Holding B.V. je společný podnik Assicurazioni Generali (podíl 51 %) a PPF Group (49 %).