Ostrava, 2. 1. 2012 – Nová funkčnost ERP systému (IS K2) společnosti K2 atmitec dává uživatelům možnost svobodné tvorby vlastních sestav. Jednoduchý a uživatelsky přívětivý nástroj představuje aktivní šablonu, kterou lze snadno upravovat podle individuálních požadavků. (TZ)
„Automatická sestava byla vyvinuta na základě podnětů ze stran našich stávajících zákazníků, kteří se v provozu běžně setkávají se situacemi, kdy potřebují rychle a sami bez správce systému vytvořit nějaký report z dat. K často používané možnosti exportu do excelu tak přibývá nástroj pro intuitivní a přímé sestavení reportu v IS K2 respektující aktuální zobrazení konkrétního uživatele. Například to může být obrat z dokladů zákazníka (v konkrétním období), členěný po střediscích a sečtený za jednotlivé kódy zakázek. S intuitivní šablonou automatické sestavy je to otázka několika sekund,“ říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec s.r.o.
Přidaná hodnota sestavy spočívá jak v jednoduchosti a variabilitě zobrazovaných údajů, tak v aktuálnosti zpracovávaných dat. Sestava pracuje v IS K2 vždy s „živými“ daty a umožňuje jejich pohodlné řazení, seskupovaní, přidávání, odebírání či agregace polí (součet, průměr, minimum atd.). Jednou definované pohledy je navíc možné uložit a využívat opakovaně. Samozřejmostí je pak jejich export nebo tisk, nebo sdílení s jinými uživateli.
„Cílem sestavy je aktivní vytváření efektivních přehledů, které sice nedosahují stejného rozsahu jako integrovaný modul pro vytváření sestav správcem systému, ale přináší základní a individuální informace pro jednotlivé zaměstnance v daném okamžiku. Každá takto uživatelem vytvořená definice zobrazení automatické sestavy může být následně převedena do K2 generátoru sestav k další úpravě a přizpůsobení. Jednoduchost a rychlost, s jakou uživatel vytvoří vlastní report i možnosti, co takto uživatelský výstup může zobrazit, však přináší obrovskou úsporu času a komunikace s tvůrci reportů,“ dodává Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec s.r.o.
O společnosti K2 atmitec
Společnost K2 atmitec s.r.o. vznikla v roce 1991 a po dlouholetém působení na trhu informačních technologií patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů. Postupem času společnost rozšířila pole své působnosti a nyní se na trhu profiluje jako dodavatel komplexních ICT řešení šitých na míru zákazníka. Společnost zaměstnává špičkové programátory, vysoce kvalitní projektové manažery a konzultanty, kteří profesionálně řídí implementaci do prostředí zákazníka. V současnosti pracuje jen s IS K2 více než 10 000 uživatelů v rozmanitých společnostech v různých zemích světa.